  • 11. Data: 2023-02-02 13:24:50
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.02.2023 o 12:58, RadoslawF pisze:

    > Najnowszy wymysł audiofili to audiofilskie routery, kable sieciowe
    > mieli już wcześniej. I twierdzą że słyszą różnicę.

    Na bank generują w pakietach pozaokrąglane sumy kontrolne, żeby audio
    nie brzmiało zbyt szorstko.

  • 12. Data: 2023-02-02 13:39:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-02 o 13:24, nadir pisze:
    > Na bank generują w pakietach pozaokrąglane sumy kontrolne, żeby audio
    > nie brzmiało zbyt szorstko.

    Nie smiejcie się tak BEZCZELNIE ;-)

    o ile sobie uświadomimy że komputery kwantowe jeszcze nie działają bo
    ich błedów nie da się "naprawiać" na tyle skutecznie aby to miało ręce i
    nogi ....

    Czyli całą informatyka opiera się na skutecznym eliminowaniu/naprawie
    błędów...

    Staje się to cokolwiek STRASZNE a błędy wykryte już w samych procesorach
    tylko powiększają uczucie strachu ;-)

    To przekaz cyfrowy też ma swoje błędy. Ale do jasnej cholery NIE TAKIE
    ABY TO MOGŁO WPŁYWAĆ NA dźwięk ZAKODOWANY cyfrowo który mogą przekazywać.

    Jeśli by tak było to dostawalibysmy meile z poprzestawianymi literkami a
    system twierdziłby że wszystko zostało przesłane POOMYŚLNIE.

  • 13. Data: 2023-02-02 13:43:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-02 o 09:23, Lisciasty pisze:
    > Śmiechłem, choć lepsze by było z tym gostkiem z Brazylii czy skąd on tam
    > był, co z nim robią takie skecze ;)
    >
    > L.

    smichy hihyyyy

    Ale propaganda robi swoje i motłoch wierzy że to ekologiczne, że to
    sprzyja planecie, że to walczy ze smogiem w miastach, że dzięki
    elektrykom mniej ludzi umrze.

    We wszystkich tych stwierdzeniach kryje się KŁAMSTWO a przynajmniej
    manipulacja abyś tego elektryka kupił ;0-)

    A najbardziej śmieszne są nowe reklamy nissana który podaje jak zaletę
    swoich aut że nie trzeba ich ŁADOWAĆ ;-)

    Ubaw po pachy ;-)

  • 14. Data: 2023-02-02 14:32:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 13:43, _Master_ pisze:
    > A najbardziej śmieszne są nowe reklamy nissana który podaje jak zaletę
    > swoich aut że nie trzeba ich ŁADOWAĆ ;-)
    >
    > Ubaw po pachy ;-)

    Nie oglądam reklam, w rodzinie 3x kijanka, 1x peżot, same się nie
    ładują, może było kupić nissana :]

    L.

  • 15. Data: 2023-02-03 21:24:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już lata temu padłem czytając, że audiofilski router musi być zasilany ze stałego DC
    (jakiś akumulator, generalnie o dużej
    pojemności więc tematyka prawie samochodowa :)), a nie z firmowego zasilacza AC/DC.
    Chyba zera i jedynki są inne pod stałym 12V z aku, a inne pod 12V z zasilacza
    "cegły".

    -----

  • 16. Data: 2023-02-03 21:26:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W strumieniu audio są sumy kontrolne?

    -----

  • 17. Data: 2023-02-03 23:06:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.02.2023 o 21:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > W strumieniu audio są sumy kontrolne?

    Nie znam się, trzeba by jakiegoś audiofila popytać.
    Mi wystarczy, że sumy są w TCP/UDP i nie mogę wykluczyć, że jakiś
    audiofil wyczuwa te niuanse.

  • 18. Data: 2023-02-03 23:33:45
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 02.02.2023 o 06:29, Shrek pisze:

    > Z tymi elektrofanbojami to trochę jak z audiofilami. Jak im
    tłumaczysz, (...)

    No właśnie. Jak czytam grupę to mam wrażenie, że większy ból dupy mają
    właściciele samochodów spalinowych, którzy z jakiegoś powodu czują
    ogromną potrzebę nawracania i uświadamiania właścicieli samochodów
    elektrycznych... :)
    Ludzie kupują elektryki, używają i uważają, że im on odpowiada, więc...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 19. Data: 2023-02-04 07:03:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-03 o 23:33, Dykus pisze:
    > Ludzie kupują elektryki, używają i uważają, że im on odpowiada, więc...

    Ludzie też uzywają ajfonów ;-)

    Ale co byś powiedział gdyby wyszło prawo zabraniające używać innych
    telefonów niż ajfony i pod jakimś urojonym powodem...

    np. że ajfony zostawiają mniejszy ślad węglowy ;-)

    TAK to aki sam powód z DUPY jak to że elektryki nie powodują smogu

    Tu chodzi o zwykłą edukację i naukę. Elektryki też powodują SMOG, też
    zostawiają ślad węglowy a kwestie użytkowania i złomowania nie wyglądają
    w rzeczywistości tak jak w fanbolowej propagandzie.

    Uwaga! Zauważyłeś żę niegdzie nie wspomniałem o cenie ;-)

  • 20. Data: 2023-02-04 07:13:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2023 o 23:33, Dykus pisze:

> [...]
    > elektrycznych... :)
    > Ludzie kupują elektryki, używają i uważają, że im on odpowiada, więc...

    No właśnie jest na odwrót. Dyskusja jak dyskusja - jedni piszą, że
    jednak kwestia tego że nie ma gdzie naładować przed blokiem i zasięg ma
    dla nich znaczenie - w końcu o tym jest grupa dyskusyjna.

    A inni piszą, że skoro tamci elektryka nie mają, to są hejterzy i nie
    mają się prawa wypowiadać. A przecież właśnie jakiś powód jest, że ci
    którzy uważają że elektryk nie jest dla nich właśnie tych elektryków nie
    kupują - więc taki argument jest inwalidą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!