  • 191. Data: 2023-02-14 14:06:13
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW czy GUS podaje liczbę garaży w PRL?

    -----

  • 192. Data: 2023-02-14 14:11:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przyznam, że moje kilkunastoletnie turbodiesle zawsze śmierdziały (jakby sadzą i
    tlenkiem węgla, wiem że oba bezwonne ale tym
    śmierdzi ;)) i uciekam czym prędzej (w garażu).
    Niczego nie wycinaliśmy.
    Ale najnowszego wieśwagena z blucośtam nie było czuć ani chu chu.

    -----
    > mędzy bajki można włożyć jak to w miastach dizlami śmierdzi.
    > Owszem jak staniesz za jakimś zepsutym to wali, natomiast nie ma mowy żeby tak po
    prostu waliło w całym mieście jak tu opisują.

  • 193. Data: 2023-02-14 16:06:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 14:06:13 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > BTW czy GUS podaje liczbę garaży w PRL?

    Chyba nie - takie rzeczy ich nie interesują.

    A nawet jak dane ma, to niekoniecznie "podaje".

    Ale dane mozna chyba uzyskac z innych zródeł, tylko kolejny problem
    - jest blok, ma garaz podziemny ... jeden garaz, czy 50?

    Urzad gminy może zna powierzchnie tego garazu, bo podatek nalicza ...

    > -----

    J.

  • 194. Data: 2023-02-14 19:36:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2023 o 13:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jakaś inwersja temperaturowa się robi, coś jak czapa w kominie.
    > Jeździłbyś kolejką na Kasprowy, to byś się napatrzył z góry na tamten
    > syf w Zakopanem :-/.

    Tak wiem, tylko że on raczej nie jest z samochodwów. Wchodzisz na airly
    i widzisz że duże miasta gdzie jest dużo samochodów są na jasnozielono,
    a na fioletowo metropolie gdzie może jest kilkaset sztuk. Za to kilkaset
    kominów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 195. Data: 2023-02-15 21:09:51
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 05.02.2023 o 07:54, Shrek pisze:

    > Pisałeś, że "zwłaszcza w mroźne dni". To pytam czemu akurt w mroźne dni
    > dizle bardziej dają z rury?

    Widać tak jest, że w mroźne dni ten smród się trudniej rozwiewa. :)
    Jak się poczyta mądrzejszych, to też coś o tym wspominają...
    A może mieszanki są bogatsze...

    > Wybacz - ale wole jak to ja określam co mi potrzebne a nie ty. Jak nie
    > mam gdzie "zatankować" to jest to dla mnie technologia nieprzydatna.

    A gdzie ja coś określiłem? Wyraziłem swoje zdanie. Wcześniej pisałeś o
    czasie ładowania, a nie o braku miejsca. Rower elektryczny ładuje w nocy
    przez 10h i mi to nie przeszkadza. Jeżeli w tym czasie będzie ładował
    się samochód na codzienne dojazdy do pracy, to nie widzę w tym problemu.
    Uważasz inaczej?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 196. Data: 2023-02-15 21:12:27
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 08.02.2023 o 19:19, Shrek pisze:

    > I dopóki to nikomu nie przeszkadza to ty sobie ładuj i mi nic do tego, a
    > ja sobie będę ładował i ode mnie się odwał. Ja ci nie bronię mieć
    > elektryka jak uważasz że jest dla ciebie lepszy - twoje prawo. A na
    > zasadzie wzajemności odwal się od moich praw. A teraz spadaj:P

    I to jest właśnie ten ból dupy, o którym pisałem w pierwszym swoim
    poście. :D To jest tak niesamowite, że aż zabawne. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 197. Data: 2023-02-15 21:13:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2023 o 21:09, Dykus pisze:

    > Widać tak jest, że w mroźne dni ten smród się trudniej rozwiewa. :)
    > Jak się poczyta mądrzejszych, to też coś o tym wspominają...
    > A może mieszanki są bogatsze...

    To dalej nie wyjaśnia dlaczego cz czerwono jest na zadupiach gdzie jest
    kilkaset samochodów i kilkaset kominów a na jasno żółto w dużych
    miastach gdzie samochodów są miliony ale nie ma kominów:P

    > A gdzie ja coś określiłem? Wyraziłem swoje zdanie. Wcześniej pisałeś o
    > czasie ładowania, a nie o braku miejsca.

    Że nie naładuje w salonie to dość oczywisiste,

    Rower elektryczny ładuje w nocy
    > przez 10h i mi to nie przeszkadza. Jeżeli w tym czasie będzie ładował
    > się samochód na codzienne dojazdy do pracy, to nie widzę w tym problemu.
    > Uważasz inaczej?

    Tak. Ale jak chcesz to jeżdzij rowerem - też jeżdzę - fajna sprawa.
    Tylko ja ci nie mówię co jest dla ciebie dobre. Więc pozwól mi samemu
    decydować co jest dobre dla mnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2023-02-15 21:19:52
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 07.02.2023 o 17:40, Shrek pisze:

    > Jaka to substancja nawet w minimalnych ilościach powoduje, że kolega
    > musi chodzić po mieście z GPSem bo chuja widzi?;)

    Ale ja nie pisałem przecież, że to od spalin. Litości...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 199. Data: 2023-02-15 22:23:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2023 o 21:19, Dykus pisze:

    > Ale ja nie pisałem przecież, że to od spalin. Litości...

    W sumie to piszesz w odnodze wątku w której nic nie pisałeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!