    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Samsung A12, zdjęcia szerokokątne
    Date: Sat, 23 Oct 2021 05:35:26 GMT

    Mam ja ci ww. zamzunga. Dotychczas robił przyzwoite zdjęcia szerokokątne
    do czego ma stosowny obiektyw. Z dnia na dzień coś mu odwaliło i
    wszystkie zdjęcia szerokokątne, które robi, wyglądają jak obiektywem
    typu rybie-oko. Nie są tak zniekształcone, ale zdjęcie jest okrągłe z
    czarnym marginesem, typu tego:
    https://static.bhphotovideo.com/explora/sites/defaul
    t/files/styles/top_shot/public/28687-ts.jpg

    Wygląda, że gdzieś została wyłączona jakaś transformacja to wypełnienia
    obrazem całej klatki, ale za cholerę nie mogę znaleźć gdzie. Ktoś się z
    taką przypadłością spotkał?

    --
    Marcin