  • 11. Data: 2021-11-20 17:14:15
    Temat: Re:serwis
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > no to
    > walnąłem telefonem kilka razy w kant ręki i zniknął zupełnie. Jedyne co
    > mnie tu nadal konfuduje to że serwisowałem tak juz ten telefon wcześniej
    > i naprawić się nie chciał.

    Szczery wpis z danymi osobowymi. :)

  • 12. Data: 2021-11-20 17:35:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.11.2021 o 17:14, jn pisze:

    > Szczery wpis z danymi osobowymi. :)

    Pisałem mu, że miał jebnąć srogo. Widocznie wcześniej za mało tego srogo
    było :) Noale jak zwykle miałem rację :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2021-11-20 19:11:25
    Temat: Re: #? GamGunS A'dwanaście, zdjęcia szerokokątne
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > mam czas do lutego, po czym stwierdziłem, że mam obecnie lepsze rzeczy
    > do roboty niż tachać to coś i przekładać karty do innych telefonów i że
    > zrobię to poźniej. Jakoś tak ze 3 tygodnie po tych dramatycznych
    > wydarzeniach zauważyłem, że czarny brzeg jakoś się zmniejszył, no to
    > walnąłem telefonem kilka razy w kant ręki i zniknął zupełnie. Jedyne co
    > mnie tu nadal konfuduje to że serwisowałem tak juz ten telefon wcześniej
    > i naprawić się nie chciał.
    >
    > Tak, że wychodzi, iż faktycznie coś mechanicznego z tym blokiem obiektywów.

    I teraz się ponownie zablokuje dwa dni po upływie gwarancji.

    MJ

  • 14. Data: 2021-11-20 23:51:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-20, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    > I teraz się ponownie zablokuje dwa dni po upływie gwarancji.

    A tak by się odblokował w serwisie lub w czasie zanim bym tam polazł i
    bym usłyszał, że usterki nie stwierdzono.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-11-21 00:00:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-20, jn <j...@m...invalid> wrote:
    > Szczery wpis z danymi osobowymi. :)

    Etam. Mam rozumieć, że ich telefony nie są odporne na uderzenia ręką?
    Nigdy nie byłem fanem tej firmy. Tak jak chyba wspomniałęm w tym wątku,
    co parę lat kupuję coś na próbę co zwykle szybko okazuje się mniejszą
    lub większą kupą. W tej chwili jedyne co mi poprawnie działa to monitor
    UHD.

    --
    Marcin