  • 1. Data: 2011-11-27 19:36:30
    Temat: Ściaga w lewo na nierównościach/koleinach
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Jak w tytule. Na równej nawierzchni jedzie idealnie prosto. Pacjent
    przednionapędowy. Co może dolegać mojemu tryumfowi koreańskiej
    motoryzacji? ;)

    --
    Deflegmator

  • 2. Data: 2011-11-27 21:05:34
    Temat: Re: Ściaga w lewo na nierównościach/koleinach
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-11-27 19:36, Deflegmator pisze:
    > Jak w tytule. Na równej nawierzchni jedzie idealnie prosto. Pacjent
    > przednionapędowy. Co może dolegać mojemu tryumfowi koreańskiej
    > motoryzacji? ;)

    Amortyzator?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 3. Data: 2011-11-27 21:09:17
    Od: "hejka!" <a...@o...pl>

    >Amortyzator?

    albo dyfuzor

  • 4. Data: 2011-11-28 02:23:31
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Deflegmator <w...@M...pl> napisał(a):

    > Jak w tytule. Na rĂłwnej nawierzchni jedzie idealnie prosto. Pacjent
    > przednionapędowy. Co może dolegać mojemu tryumfowi koreańskiej
    > motoryzacji? ;)

    Ja tak miałem w tryumfie francuskiej motoryzacji, od b. mocnego
    uderzenia kołem w bok któryś tylni wahacz czy coś takiego było
    uszkodzone, w skrócie tylne koło ściągało ;)

    czuć to było na koleinach w poprzek przy na przykład 60km/h
    (tam gdzie amortyzatory nie wyrabiały i leciał "grzbietami")
    że tył troszkę chce w inna stronę.