  • 1. Data: 2014-11-02 22:19:40
    Temat: Seagate ST3000DM001 - dziwny podział przestrzeni
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Kupiłem Seagate'a 3TB SATA III ST3000DM001 i zastanawia mnie dziwny
    podział jego przestrzeni: http://oi62.tinypic.com/dqqk55.jpg

    O co z tym chodzi!? Czy on wymaga jakiegoś zworowania, żeby przestrzeń
    zgłaszał w sposób ciągły?

    Chciałem zrobić prostą migrację danych 'disk to disk' za pomocą Ghosta z
    Samsunga F1 1TB na niego, ale Ghost widzi tylko tą drugą część...

    Czy to jest normalne w tych dyskach?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2014-11-02 22:43:30
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    miab napisał(a):

    > Nie w tych dyskach tylko w więcej niż 2TB:
    > http://www.seagate.com/pl/pl/support/downloads/beyon
    d-2tb/

    Ok - dzięki za podpowiedź. Pobieram DiscWizard.

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2014-11-02 23:35:20
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-11-02 o 22:19, OMSON pisze:
> [...]
    > Samsunga F1 1TB na niego, ale Ghost widzi tylko tą drugą część...
    >
    > Czy to jest normalne w tych dyskach?

    Nie w tych dyskach tylko w więcej niż 2TB:

    miab