  • 1. Data: 2014-06-09 14:16:04
    Temat: Sensowny tuner combo ?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Czy poza Fergusonami Ariva istnieje jeszcze świat tunerów combo?
    Obecnie używam DVB-T Wiwa i jestem zadowolony (a najlepszy jest pilot, naprawdę
    wysokiej jakości), ale brakuje mi kanałów
    obcojęzycznych i chcę podpiąć tuner sat.
    Wolałbym jedno pudełko tunera zamiast dwóch ( a już szczególnie jeden pilot zamiast
    dwóch pilotów), więc myślę o combo (Wiwa pewnie
    pójdzie do innego pokoju do podpięcia pod monitor komputera).
    Lubię nagrywać niektóre programy i filmy.
    Wiwa ma gniazda karty SD i usb na pendrajwa, ale okazało się, że nagrywa tylko na
    pendrajwa (a odtwarza z tego i z tego).
    Nie przewiduję podłączania do tunera zewnętrznego HD (głównie z uwagi na hałas dysku,
    no chyba że tunery mają funkcję usypiania
    dysku na czas braku aktywności HD), po prostu na pendrajw (specjalnie mam pendrajw
    128 GB, co jest znacznie tańsze od podobnego SSD
    i pendrajw miejsca zajmuje tyle co nic).
    W domu stałe łącze i ethernet, w którym "oczywiście" brakuje już kabli i gniazd, więc
    niechętnie ale przechodzimy na wi-fi gdy się
    nie daje inaczej, choć jakaś skrętka dla tunera się znajdzie w miarę potrzeby
    (wiadomo są swiche ale tnę martwe zuzycie energii
    gdzie sie da, bo jak podliczyłem zużycie mocy przez podłączone 24/7 urządzenia to
    mieszkanie za to można jasno oświetlać całą dobę
    ;)
    Czy ewentualnie poleci ktoś jakieś modele inne niż Ariva, i to za rozsądne pieniądze
    (czyli pewnie oscylując wokół 300 zł?)?
    Sygnał naziemny i satelitarny mam zmieszany w jednym kablu, więc zapewne będę musiał
    jeszcze dokupić splitter sygnału, bo oglądane
    tunery miały osobne wejscia DVB-T i DVB-SAT.

  • 2. Data: 2014-06-09 21:53:27
    Temat: Re: Sensowny tuner combo ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 09.06.2014 14:16, 666 wrote:

    > będę musiał jeszcze dokupić splitter sygnału, bo oglądane tunery miały
    > osobne wejscia DVB-T i DVB-SAT.

    raczej gniazdo z wy sat

  • 3. Data: 2014-06-10 09:49:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-06-09 14:16, 666 wrote:
    > Czy poza Fergusonami Ariva istnieje jeszcze świat tunerów combo?

    Masz bana na google?

    http://dvbsklep.pl/pl/p/Opticum-HD-X110-TS-tuner-com
    bo-DVB-T%2C-DVB-S/376

    Niestety jeszcze nie kupiłem, nie sprawdziłem praktycznie ...

    Włodek

  • 4. Data: 2014-06-10 10:11:46
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Przeglądam, ale mrożą mnie złe opinie na forach o każdym niemal sprzęcie.
    Albo się zawiesza, albo pomiedzy kanałami 10 sekund przerwy, albo nie zapisuje na
    ntfs, ...

    -----

  • 5. Data: 2014-06-10 22:40:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To dlaczego polecasz??

    -----

  • 6. Data: 2014-06-11 15:33:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-06-10 22:40, 666 wrote:
    > To dlaczego polecasz??

    Odpowiedziałem na zacytowaną częć pytania.

    "Czy poza fergusonami istnieje..."

    i tyle.

    Włodek

  • 7. Data: 2014-06-12 13:52:01
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    W międzyczasie - bo akurat musiałem tuner oddać do serwisu - zacząłem się zastanawiac
    nad sensem combo.
    No bo jak trzeba naprawić, to nie masz ani jednego ani drugiego :-(
    A tu akurat leci olimpiada lub jakieś mistrzostwa ;-)

  • 8. Data: 2014-06-17 09:56:39
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Ale czy uwzględniłeś słowo "sensowny" z tytułu wątku?

    -----

  • 9. Data: 2014-06-17 22:00:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-06-17 09:56, 666 wrote:
    > Ale czy uwzględniłeś słowo "sensowny" z tytułu wątku?

    Uwzględniłem 300 zł zawarte w tresci, co może ale nie musi być sprzeczne
    z "sensowny".

    Włodek :-)