  • 1. Data: 2009-07-26 07:44:08
    Temat: Skalowanie obiektu Flash
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was przerabiał temat dynamicznego skalowania wymiarów obiektu
    Flash? Treść jaką Flash ma przedstawiać jest o nieprzewidywalnej długości
    (słupki obrazujące ranking N uczestników konkursu) i w związku z tym
    chciałbym uniknąć rezerwowania na ekranie gigantycznego obszaru w przypadku
    gdy Flash będzie na ekranie wyświetlał tylko parę punktów. Pomyślałem sobie,
    że poprzez komunikację z JS możnaby manipulować dynamicznie wielkością
    obiektu. Kiedyś były z tym problemy - już nie pamiętam jakie (chyba po
    przeskalowaniu Flash rysował się w niewłaściwym miejscu) - lecz w
    konsekwencji odpuściłem sobie temat. Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia
    w tym kierunku?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-26 11:13:57
    Temat: Re: Skalowanie obiektu Flash
    Od: "Pacio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niewłaściwym miejscu) - lecz w konsekwencji odpuściłem sobie temat.
    > Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym kierunku?

    Wymiary mozesz pobrac w php:
    list($width, $height) = getimagesize("flash.swf");

    Nastepnie wedle potrzeb dostosowac je i wyswietlic.
    U mnie niektore pliki mialy po kilka MB, wiec musialem przed pobraniem
    wymiarow wrzucic:
    ini_set("memory_limit", "128M");

    Pacio

  • 3. Data: 2009-07-26 12:34:22
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Wymiary mozesz pobrac w php:
    > list($width, $height) = getimagesize("flash.swf");

    Niestety taka metoda nei wchodzi w grą gdyż PHP nie będzie "wiedziało"
    jakiej wielkości ma być Flash. Sam plik SWF o tym zadecyduje w chwili gdy
    otrzyma dane z zewnątrz po wyrenderowaniu strony WWW. Wyjaśnię, ze po
    załadowaniu się strony plik SWF łączy się w tle z CMSem, pobiera dane XML i
    na tej podstawie tworzy dynamicznie swoją zawartość.

  • 4. Data: 2009-07-27 10:19:39
    Od: Alianora <a...@g...pl>

    Marek pisze:
    > Czy ktoś z Was przerabiał temat dynamicznego skalowania wymiarów obiektu
    > Flash?

    1. To może Ci pomóc:
    http://www.twobaldgeeks.com/blog/index.php/2007/08/0
    8/dynamically-resizing-a-flash-application-verticall
    y/

    2. FUT: a.p.p.flash-5

    Pozdrawiam,
    MK

  • 5. Data: 2009-07-27 13:41:42
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > 1. To może Ci pomóc:
    > http://www.twobaldgeeks.com/blog/index.php/2007/08/0
    8/dynamically-resizing-a-flash-application-verticall
    y/

    Dziękuję :) Widzę, ze autor raczej nie doświadczał problemu przeskalowanego
    Flasha. Być może już usunięto buga jakiegoś i wszystko działa poprawnie.
    Mniej więcej tą metodą starałem sie rozwiązać zagadnienie lecz okupione to
    było skutkami ubocznymi, które zdyskwalifikowały metodę. Popróbuję raz
    jeszcze...

    > 2. FUT: a.p.p.flash-5

    Stamtąd już kiedyś zostałem z tym samym pytaniem odesłany do grupy podobnej
    do niniejszej właśnie. Temat niewiele ma z samym Flashem wspólnego. Ponadto
    tam nie porusza się prawie wcale bardziej zaawansowanych problemów takich
    jaki kiedyś na forum Macromediów, które zamknięto.

  • 6. Data: 2009-07-29 12:17:13
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...pl>

    Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was przerabiał temat dynamicznego skalowania wymiarów obiektu
    > Flash?

    Moze to? http://swffit.millermedeiros.com/ - calkiem przydatny skrypcik

    A pytania o Flasha najlepiej zadawac tu: http://www.flashzone.pl/

    Pozdrawiam,
    ZN

  • 7. Data: 2009-07-29 20:20:41
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Moze to? http://swffit.millermedeiros.com/ - calkiem przydatny skrypcik

    Dziękuję :-) To mi wystarczy.

    > A pytania o Flasha najlepiej zadawac tu: http://www.flashzone.pl/

    Spróbuję. Masz doświadczenia na ich forum? Czasem potrzebuję zaawansowanych
    porad i zdarzało mi się, że dopiero ekspert z Adobe coś potrafił zaradzić.
    Tam z kolei nie chcę pisać gdyż rzadko poniżej miesiąca udaje się schodzić z
    uzyskaniem odpowiedzi.

  • 8. Data: 2009-07-30 10:52:54
    Od: "Zielone Niusy" <z...@g...pl>

    > Spróbuję. Masz doświadczenia na ich forum? Czasem potrzebuję zaawansowanych
    > porad...

    Jest tam kilku zaawansowanych userow :-)
    Czasami odpowiedz na trudne pytanie latwiej dostac niz na banalne.

    Pozdrawiam,
    ZN

  • 9. Data: 2009-07-31 22:45:44
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Jest tam kilku zaawansowanych userow :-)
    > Czasami odpowiedz na trudne pytanie latwiej dostac niz na banalne.

    Dzięki raz jeszcze :)