  • 1. Data: 2011-05-10 07:14:36
    Temat: Skanowanie dużego zdjęcia przez zlożenie wielu skanów
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Witam

    Nie wiemy czy grupa dobra, ale lepszej nie znalazłem. Potrzebuję zeskanować
    plakat o rozmiarach większych niż możliwości dostępnego skanera. Mogę plakat
    składać i skanować w częściach, ale nie wiem czym złożyć. Najchętniej open
    source, potem darmowe, na końcu komercyjne

  • 2. Data: 2011-05-10 10:00:45
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 10 Maj, 09:14, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > składać i skanować w częściach, ale nie wiem czym złożyć. Najchętniej open
    > source, potem darmowe, na końcu komercyjne

    Ja używam "autostitch" - powinien dać radę.

  • 3. Data: 2011-05-10 14:02:12
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ave niusy.pl! Morituri te salutant!
> [...]
    > składać i skanować w częściach, ale nie wiem czym złożyć. Najchętniej open
    > source, potem darmowe, na końcu komercyjne

    Zobacz Hugin

    Sławek
    --
    ________ Wiecie, jak lubią być chowani magowie? / Wcale!
    _/ __/ __/ (Równoumagicznienie)

  • 4. Data: 2011-05-11 06:02:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Anonymouse" <j...@g...pl>

> [...]
    > source, potem darmowe, na końcu komercyjne

    Ja używam "autostitch" - powinien dać radę.
    Dzięki za wskazówkę.