  • 1. Data: 2012-06-19 17:40:04
    Temat: Skladam PeCeta :)
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    No to się pochwaliłem ;)

    Ale przychodze tu zapolowac ;) A nie przechwalac sie. Skladam PC dla
    znajomych z innego miasta. LEwizny totalne jesli chodzi o komputery.
    Zloze, no problem, poinstaluje system (win7) oraz najprzydatniejsze
    programy i... No i potrzebuje porady...

    JAk zrobić potem taki backup, najlepiej na DVD(niekoniecznie jednym),
    żeby w razie co jak zapadnie decyzja "trza to reinstalnac" to w miare
    prosto po wlozeniu plyty wszystko wroci do etapu, ktory zostawie (teraz,
    po zainstalowaniu wszystkiego).

    Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?

    Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w
    ktorym go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    hm?

    hilfe! ;)

  • 2. Data: 2012-06-19 17:46:13
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: Przemek Kramarczyk <p...@g...com>

    /bin/dd

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-06-19 18:06:45
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemek Kramarczyk napisał:
    > /bin/dd

    Czego nie zrozumiales w "ludzie, ktorzy maja to potem przywrocic sa
    lamerami"? :)

  • 4. Data: 2012-06-19 18:33:53
    Od: "s...@g...pl" <s...@g...pl>

    W dniu 19.06.2012 18:06, Mr Misio pisze:

    > Czego nie zrozumiales w "ludzie, ktorzy maja to potem przywrocic sa
    > lamerami"? :)

    To nie przywrócą i tak.

  • 5. Data: 2012-06-19 19:03:38
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.6.2012, Mr Misio napisał(a):

> [...]
    >
    > Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w
    > ktorym go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    Nie wiem jak inni producenci, ale Gigabyte ma dla Twoich znajomych
    przydatną funkcję - Xpress-Recovery.
    http://www.gigabyte.com/webpage/21/Xpress-Recovery2.
    html
    O tej akurat wiem, bo moja MB oferuje i z ciekawości testowałem.
    Sprawdź, inni producenci pewnie też oferują coś podobnego.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 6. Data: 2012-06-19 19:27:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-19 17:40, Użytkownik Mr Misio napisał:
    > No to się pochwaliłem ;)

    Nie chwal się.

    > Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?

    Pytania o soft to zdecydowanie NTG, zmień zasilacz i zapytaj na
    grupie dotyczącej systemu pod którym ma to działać.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-06-19 19:53:28
    Od: neo <d...@y...pl>

    Uważaj misiu, to jest grupa pl.comp.pecet (składanie peceta, pytania o
    konkretne podukłady) itd.

    Jeżeli zapytasz tutaj o składanie peceta albo o konkretne podukłady to
    najpierw Cię poprzedrzeźniają a potem dadzą Ci
    plonka ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    Może nie? ;D

    Pozdro dla kumatych :D

    neo

    P.S. Nie chwal się ile masz kasy. Napisz, że mieszkasz na ulicy albo
    cuś, to im się spodoba. Jak słyszą o kasie powyżej 10 złotych, pękają
    z zadrości ;D

    LOL :O

  • 8. Data: 2012-06-19 20:43:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-06-19 19:53, neo pisze:
> [...]
    >
    > P.S. Nie chwal się ile masz kasy. Napisz, że mieszkasz na ulicy albo
    > cuś, to im się spodoba. Jak słyszą o kasie powyżej 10 złotych, pękają

    Bo to w większości bydło wyrzucone z zamkniętych grup.
    Moderator spędził ich wszystkich tutaj.

  • 9. Data: 2012-06-19 21:17:31
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 19 Cze, 20:43, Dawid <x...@n...pl> wrote:

    > Bo to w większości bydło wyrzucone z zamkniętych grup.
    > Moderator spędził ich wszystkich tutaj.

    Na zoologii się nie znam, więc w kwestii bydła nie mogę się
    wypowiedzieć. Interesuję się bardziej filozofią i naukami
    humanistycznymi ALE jakoś ogólnie orientuję się co to jest procedura,
    co funkcja a co makro (tak mi się przynajmniej zdaje). Patrząc na te
    różne dyskusje zauważyłem, że faktycznie niektórzy przynajmniej to
    wielcy pozerzy chcący się zgrywać na guru. Może i mają jakąś tam
    wiedzę, ale niektórzy na pewno mogliby się podszkolić z kultury
    osobistej.

    Patrząc od strony niby-filozofa (nie pozuję, nie znam się na
    filozofii, tylko się nią interesuję), widzę to tak.

    Wszechświat (podobno) istnieje od 15 mld lat. 5 mld temu powstała
    ziemia, a 3 mld temu życie na ziemi. 250 milionów lat temu na ziemi
    królowały dinozaury, które miały małe mózgi, ale były duże i silne (na
    to pozwalał dogodny klimat). Przodkowie ssaków mieli wtedy jeszcze
    mniejsze mózgi i niewielkie rozmiary i chowali się pod ziemią lub na
    drzewach, żeby ich te gady i inne tam nie zjadły (stąd podobno mamy
    wbudowany w DNA lęk przed gadami). No więc jakieś 200 milionów lat
    temu dinozaury wyginęły (dokładnie nie wiadomo dlaczego, są różne
    hipotezy) i ssaki mogły wyjść z ukrycia, nisze ekologiczne stały przed
    nimi otworem.

    No i nasze mózgi zaczęły się naprawdę szybko rozwijać. Myk myk i 2
    miliony lat temu stanęliśmy na tylnych łapach i był to pierwszy krok
    do budowy pecetów obsługiwanych górnymi kończynami (ciekawe jakie
    mieli wtedy procki, nie? pewnie uważali że Atari są tylko dla bogów).
    No więc, patrząc obiektywnie, to nasze mózgi i zwyczaje społeczne
    pochodzą sprzed 2 milionów lat, w istotnej przynajmniej części.

    12 tysięcy lat temu ludzie przestali łazić z miejsca na miejsce i se
    siedli na dupie na kawału roli i zaczął się rozwój wielkich
    cywilizacji. Barbarzyńskich, oczywiście, bo jakżeby miało być inaczej
    na początku, tak? Skąd ludzie mieli wiedzieć jak żyć w dużych
    zbiorowościach, skoro do tej pory żyli w jaskiniach w grupach maks. po
    30 osób.

    Dopiero 3 tysiące lat temu wynaleziono pismo, co stworzyło dalsze
    podstawy pod budowę pecetów.

    150 lat temu ludzie stworzyli podstawy teoretyczne pod budowę pecetów.

    50 lat temu ludzie stworzyli pierwszego peceta i to tylko po to, żeby
    zrobić na nim projekt atomówki i rozjebać japońców. Pecet ważył tyle
    co dinozaur, jakieś 15 ton. Miał jeden procek ale nie wiem ile Ramu i
    jaką grafikę ;D

    Ten sam pentagon wymyślił też neta, żeby łatwiej było obdadywać
    wojskowym projekty dawania wolności ludkom na całym świecie przez
    kopanie ich tyłków, bo generalnie ludzie nie słuchają jak się jest dla
    nich grzecznym, plonkują itd, i wolą, żeby nakopać im do tyłka. Wtedy
    dopiero zaczynają kumać.

    Potem poszło z górki, ktoś wymyślił porno i net wszedł do powszechnego
    użycia jak kutas w mokrą cipkę ;D

    Ale tzw. sarmaci, czyli nasi lokalni nadwiślani protoplaści, którzy
    oddali nas w zabory na 300 lat ruskim, uważają że cudownie jest jeść,
    pić i lulki palić - jak to dawniej przed 2 milionami lat bywało,
    imprezka przed jaskinią na całego i nie ważne co będzie jutro - i do
    tego krzyczeć PLONK! (kiedyś to było VETO!), a nie miło rozmawiać i
    współpracować.

    Mimo, że uważają oni, że dinozaury wyginęły, to dalej plonkują wg
    starych jaskiniowych zwyczajów i nie interesuje ich, że świat już
    dawno zaczął wznosić się na wyżyny uprzejmiej współpracy (chociaż
    wojny świadczą, że nie do końca i nie wszędzie to wychodzi) i że
    trzeba sobie pomagać, żebyśmy mogli gdzieś dojść.

    Teraz tak. Jestem po dwóch piwach, ale to nie znaczy, że dam się
    zrobić w balona.

    Spiszę sobie wszystkie IP osób, które kliknęły tego posta i od każdego
    pobiorę 4,99PLN + VAT za jego czytanie ;D

    Chyba jest coś wart, nie? ;D

    neo

  • 10. Data: 2012-06-19 21:27:04
    Od: neo <d...@y...pl>

    Jeszcze pytanko, gdzie uderzać, żeby pogadać z ludźmi (nie z
    sarmatami) o programowaiu np. w Javie albo C++?

    http://www.youtube.com/watch?v=bCUhFZnxoBU

    neo