  • 1. Data: 2015-06-01 17:29:55
    Temat: Sky 125
    Od: Shuricen020 <dgrzegorz045@_NOSPAM_gmail.com>

    Co sądzicie o tym motocyklu
    http://allegro.pl/duzy-cross-125-komunia-sky-17-14-b
    iegi-i5355692490.html
    (To może być mój pierwszy motocykl,mam 16 lat)

  • 2. Data: 2015-06-01 20:48:35
    Temat: Re: Sky 125
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 17:29:56 UTC+2 użytkownik Shuricen020 napisał:
    > Co sądzicie o tym motocyklu
    > http://allegro.pl/duzy-cross-125-komunia-sky-17-14-b
    iegi-i5355692490.html
    > (To może być mój pierwszy motocykl,mam 16 lat)

    Za tyle to trudno kupić dobry rower, zakładam że rozleci się
    po pierwszym tysiącu km :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 3. Data: 2015-06-01 21:01:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 01.06.2015 o 20:48, Lisciasty pisze:
    iegi-i5355692490.html

    > Za tyle to trudno kupić dobry rower, zakładam że rozleci się
    > po pierwszym tysiącu km :>

    125 na I Komunię? Kogoś chyba poniosło. Chyba, że na taką późną, u 16-to
    latka ;)
    Tak czy inaczej zgadzam się, to musi byc z gównolitu zrobione

    --
    Arni

  • 4. Data: 2015-06-02 08:02:56
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-06-01 o 17:29, Shuricen020 pisze:
    > Co sądzicie o tym motocyklu

    Jakiś dziwny: z danych technicznych wynika że ma skrzydło 44 cm. Nie
    polatasz na takim. Szkoda pieniędzy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2015-07-04 16:12:18
    Od: t12t12 <tomekt12t12@_NOSPAM_wp.pl>

    Shuricen020 napisal

    > Co sądzicie o tym motocyklu
    > http://allegro.pl/duzy-cross-125-komunia-sky-17-14-b
    iegi-i5355692490.html
    > (To może być mój pierwszy motocykl,mam 16 lat)

    > --
    Ją mam nitro sky i to nie chinol tylko Niemiec. Jest dobry ma 4 biegi i
    wszystkie są w górę nie np 2 w dół. I kupywałem w Lublinie u tego samego
    gościa ale wiesz ją mam 12 lat. Pozdro i odpisz

  • 6. Data: 2015-07-05 07:09:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-01 o 17:29, Shuricen020 pisze:
    > Co sądzicie o tym motocyklu
    > http://allegro.pl/duzy-cross-125-komunia-sky-17-14-b
    iegi-i5355692490.html (To
    > może być mój pierwszy motocykl,mam 16 lat

    Tu masz fajną maszynkę i za mniejsze pieniądze:
    http://allegro.pl/lego-technic-miejski-motocykl-4203
    6-i5493273757.html
    Jacek