  • 11. Data: 2018-10-11 09:28:54
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: p...@g...com

    --że nie wiem jakie poważne zarzuty dla kierującego Mercedesem

    spowodowanie zagrozenia w ruchu drogowym
    jesli MB wyda dane z Mietka to wyjdzie czarno na bialym gdzie i z jaka predkoscia
    jechal ... Slowacy nie maja opcji zabrania prawka wariatom drogowym ale trup pewnie
    skloni tamtejszych p-oslow do zrewidowania swojego stanowiska

  • 12. Data: 2018-10-11 10:26:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-10-10 o 09:58, WS pisze:
    > oczywiscie najprosciej jak sie da, czyli na pustej autostradzie ;)
    >

    > za https://wiadomosci.wp.pl/kolejny-polski-pirat-drogow
    y-na-slowacji-6304179732706945a

    > Po tym tragicznym wypadku słowacka policja zaostrzyła kontrole drogowe. Szczególnie
    zwracała uwagę na kierowców znad Wisły. "Kolejny pirat drogowy z Polski" - napisała w
    poniedziałek tamtejsza policja na Facebooku

    Napisali, bo to nośny temat dla polityków i gawiedzi internetowej - na
    ulicach jednak tych wzmożonych kontroli nie widzę. Ba nawet zagadnąłem
    kilku Słowaków w sprawie wypadku - sprawę znają, ale specjalnie nie
    akcentują, ze to Polacy byli a bardziej, że idioci. Jeden nawet mówił,
    że Słowacy w Polsce jeżdżą jeszcze gorzej :).
    Miałem kogo zapytać, bo od pewnego czasu jestem na Słowacji co tydzień,
    jeżdżę D1 z Żyliny do Nitry. Z szacunku dla prawa :) po autostradzie
    pomykam z prędkością gps 135-139 i jestem wyprzedzany często przez
    Słowaków, Czechów, Austriaków i Rumunów. Bardzo rzadko przez Polaków i
    Niemców (tych jest mało). Często za to wyprzedzam Polaków.
    Trzeba jednak przyznać, że 90% trzyma się ograniczenia +10 - podobnie
    zresztą w mieście i na wsiach - *prawie* wszyscy zwalniają.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2018-10-11 11:02:37
    Od: p...@g...com

    --Trzeba jednak przyznać, że 90% trzyma się ograniczenia +10 - podobnie
    zresztą w mieście i na wsiach - *prawie* wszyscy zwalniają.

    to co innego, ten przypadek jest medialny cos w rodzaju mini Gumballa wiec pompowanie
    trwa i jak sedzia nie wytrzyma cisnienia to da 20 lat lochu :-)

  • 14. Data: 2018-10-11 11:27:56
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    spowodowanie zagrożenia to trochę mało na pierdel, u nas:
    Art. 86. § 1. Kto na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie
    ruchu, nie zachowując należytej ostrożności, powoduje zagrożenie
    bezpieczeństwa w ruchu drogowym,
    podlega karze grzywny.
    § 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 1 przez osobę
    prowadzącą pojazd można orzec zakaz prowadzenia pojazdów.

    ale nie zamykać

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2018-10-11 11:30:57
    Od: p...@g...com

    9146,slowacja-polskim-kierowcom-grozi-20-lat-wiezien
    ia-sledczy.html#s=BoxOpMT

    10-20 i mysle ze ten z cayenne dostanie z gornej polki

  • 16. Data: 2018-10-11 14:15:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bylo by glupie jak by samochody zostaly zarekwirowane i sprzedane zeby dac cala
    kase rodzinie zamordowanego. Niech by po wyjsciu z pierdla latami splacali je
    producentom.

  • 17. Data: 2018-10-11 14:17:44
    Temat: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale nie zwracali uwagi na tych co poprawnie jada czy ich trzepali za bajzel w
    bagazniku i pety w popielniczkach.

  • 18. Data: 2018-10-11 14:21:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie bylo by glupie jak by samochody zostaly zarekwirowane i sprzedane zeby dac cala
    kase rodzinie zamordowanego. Niech by po wyjsciu z pierdla latami splacali je
    producentom.

    Pożycz komuś na chwilę auto, niech nim kogoś zabije, auto zarekwirują
    bo trzeba je sprzedać na odszkodowanie dla poszkodowanych.
    A sprawca jak wyjdzie za dziesięć czy dwadzieścia lat to zacznie
    ci je spłacać.
    Ewentualnie niech to będzie twój pracownik w służbowym czyli twoim
    aucie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2018-10-11 14:31:39
    Od: p...@g...com

    --Ewentualnie niech to będzie twój pracownik w służbowym czyli twoim aucie.

    Mercedes Benz niech lepiej sie zastanowi komu auta uzycza albo umowe tak skonstruuje
    zeby lolek do konca zycia placil jak przegnie ... zreszta to pewnie nie pierwszy taki
    wyskok, jakby dobrze pogrzebac w zapisach tego mietka to ciekawe rzeczy moga wyjsc
    ... zapisy z predkosciami powyzej 100 km/h w zabudowanym to juz grubo wiec czy
    producent nie powinien doniesc wladzom o wariatach drogowych ? tak to moze byc
    ciekawy temat :-) dobry magik da rade pewnie nawet taka fure z wypozyczalni odpytac
    czy poprzednik w zgodzie z przepisami jezdzil :-)

  • 20. Data: 2018-10-11 15:06:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja nie chce jak sprawnym samochodzie wypadnie koncowka drazka przy wlasciwej dla
    miejsca predkosci i bedzie wypadek z ofiara smiertelna zeby konfiskowac samochod zeby
    bylo na odszkodowanie. Tamci bandyci farta beda mieli jak Slowacy sie zgodza zeby w
    polskim pierdlu wyroki odsiedzieli. W slowackim maja przejebane.