  • 1. Data: 2023-06-07 11:09:25
    Temat: "Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany" ;)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany

    Gwiazdor kultowego serialu "Jaś Fasola" przyznał ostatnio, że czuje się "trochę
    oszukany" przez samochody elektryczne i zazwyczaj namawia przyjaciół, aby ich
    nie kupowali.

    https://e.autokult.pl/rowan-atkinson-przyznal-ze-czu
    je-sie-oszukany-przez-samochody-elektryczne,69060467
    61614208a

  • 2. Data: 2023-06-07 11:22:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-06-2023 o 11:09, r...@k...pl pisze:
    > Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany
    >
    > Gwiazdor kultowego serialu "Jaś Fasola" przyznał ostatnio, że czuje się "trochę
    > oszukany"

    Bo nie ma pojęcia o czym gada i jak faktycznie syfią ice.
    A to że na nieco innych etapach, czyni że prawidłowe porównanie dla
    laików jest za trudne.
    Co oczywiście nie przeszkadza im łykać clickbaitowy hejt ruskich jak
    pelikany i go nie sprawdzać w wiarygodnych źródłach, tylko powielać, tak
    jak radzio.....

  • 3. Data: 2023-06-07 11:37:26
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 07.06.2023 o 11:22, Cavallino pisze:

> [...]
    > Co oczywiście nie przeszkadza im łykać clickbaitowy hejt ruskich jak
    > pelikany i go nie sprawdzać w wiarygodnych źródłach, tylko powielać, tak

    Ja tam bardziej wierzę znanemu aktorowi niż anonimowemu hejterowi
    z usenetu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2023-06-07 12:31:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jun 2023 11:22:37 +0200, Cavallino wrote:

    > Bo nie ma pojęcia o czym gada i jak faktycznie syfią ice.

    No, szczegolnie w UK, ktora na razie ma elektrownie ... gazowe?
    Bo weglowe chyba przeszly do historii.

    A londynski smog ... przeszedl do historii?

    J.

  • 5. Data: 2023-06-07 12:39:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.06.2023 o 11:09, r...@k...pl pisze:

    > https://e.autokult.pl/rowan-atkinson-przyznal-ze-czu
    je-sie-oszukany-przez-samochody-elektryczne,69060467
    61614208a

    A Volvo w raporcie uwzględniło emisję w trakcie żywota auta?
    Za te 70% większe emisje gazów to produkcja baterii winna?

    Robert

  • 6. Data: 2023-06-07 12:56:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    je-sie-oszukany-przez-samochody-elektryczne,69060467
    61614208a

    > A Volvo w raporcie uwzględniło emisję w trakcie żywota auta?

    Myślisz, że autor artykułu w ogóle sięgnął do źródeł?
    A już szczególnie porównał wszystko 1 do 1?

  • 7. Data: 2023-06-07 18:03:55
    Od: nadir <n...@h...org>

    je-sie-oszukany-przez-samochody-elektryczne,69060467
    61614208a

    > A Volvo w raporcie uwzględniło emisję w trakcie żywota auta?
    > Za te 70% większe emisje gazów to produkcja baterii winna?

    Nie wiem czy Volvo, ale niektóre firmy tak.
    https://www.pap.pl/mediaroom/1206751%2Cdiesel-tak-sa
    mo-ekologiczny-jak-samochod-z-napedem-elektrycznym.h
    tml

  • 8. Data: 2023-06-07 19:12:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo nie ma pojęcia o czym gada i jak faktycznie syfią ice.

    To już elektryki nie są po prostu pod każdym względem lepsze, tylko
    spalinki ci śmierdzą?

    > A to że na nieco innych etapach, czyni że prawidłowe porównanie dla
    > laików jest za trudne.

    A co - mam

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-06-07 19:55:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.06.2023 o 19:12, Shrek pisze:

    > A co - mam

    Miało być "a co - mamy już "prawdy etapu""?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-06-09 08:09:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-06-2023 o 11:09, r...@k...pl pisze:
    > Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany
    >
    > Gwiazdor kultowego serialu "Jaś Fasola" przyznał ostatnio, że czuje się "trochę
    > oszukany"

    Tak jak przypuszczałem - kłamstwo się szybko rozpowszechnia, ale jego
    wyprostowanie słabo:
    https://www.theguardian.com/environment/2023/jun/08/
    fact-check-why-rowan-atkinson-is-wrong-about-electri
    c-vehicles