  • 1. Data: 2019-08-28 13:02:31
    Temat: Smrody z DPD
    Od: p...@g...com

    sprzedaja numery, pare dni temu zamowilem cos u nich i nagle zaczeli dzwonic z
    gownianych numerow, zadnej zgody na marketing nowy numer nieuzywany w PL

  • 2. Data: 2019-08-28 13:08:23
    Temat: Re: Smrody z DPD
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-28 o 13:02, p...@g...com pisze:
    > sprzedaja numery, pare dni temu zamowilem cos u nich i nagle zaczeli dzwonic z
    gownianych numerow, zadnej zgody na marketing nowy numer nieuzywany w PL

    Może to sprzedawca wykorzystał twój numer?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-08-28 13:17:43
    Od: p...@g...com

    --Może to sprzedawca wykorzystał twój numer?

    autoczescionline24.pl ? zamawialem juz u nich i nie bylo czegos takiego z innym
    numerem, w przypadkowy włam tez nie wierze

  • 4. Data: 2019-08-28 14:08:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-28 o 13:17, p...@g...com pisze:
    > --Może to sprzedawca wykorzystał twój numer?
    >
    > autoczescionline24.pl ? zamawialem juz u nich i nie bylo czegos takiego z innym
    numerem, w przypadkowy włam tez nie wierze

    Ja z dpd korzystam, i wycieku danych nie ma. Więc albo to nie oni, albo
    to jakaś niezorganizowana akcja (typu numer wykradł kurier - tylko po co?)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2019-08-28 14:16:26
    Od: p...@g...com

    --Ja z dpd korzystam, i wycieku danych nie ma. Więc albo to nie oni, albo
    to jakaś niezorganizowana akcja (typu numer wykradł kurier - tylko po co?)

    to nie kurier, pojedynczy numer to ułamki groszy

    dzis dzwonili z
    0048734129960
    0048734129584
    teraz zastrzezony

  • 6. Data: 2019-08-28 14:44:35
    Od: z <...@...pl>

    Jako że rzadko korzystam to mogłem zauważyć dziwną korelację z
    fałszywymi informacjami DHL usiłującymi zawirusować mi komputer
    Mają tam niezły bajzel. O wycieku danych nie wspominając ;-)

  • 7. Data: 2019-08-28 19:33:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-28 o 14:16, p...@g...com pisze:
> [...]
    > to jakaś niezorganizowana akcja (typu numer wykradł kurier - tylko po co?)
    >
    > to nie kurier, pojedynczy numer to ułamki groszy

    Ja nie walczę z wiatrakami.
    Zablokowane anonimowe + apka "Odebrać telefon?" z automatycznym
    zrzucaniem numerów negatywnie ocenionych przez społeczność.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2019-08-29 07:57:47
    Od: p...@g...com

    --Ja nie walczę z wiatrakami.

    nie odbieram w roamingu ale meczy mnie reczne blokowanie wiec pora cos zainstalowac

    --Zablokowane anonimowe + apka "Odebrać telefon?" z automatycznym
    zrzucaniem numerów negatywnie ocenionych przez społeczność.

    i to jest sluszna koncepcja

  • 9. Data: 2019-09-23 06:48:59
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    On 28.08.2019 13:02:31,
    p...@g...com writes in
    ups.com>

    > sprzedaja numery

    LoGo! To sa szkopskie chlystki zabozerskiej
    firmy Issy-les-Moulineaux; szukajace
    *absolutnych* *glupkow* np. w neoPRLu, przy
    okazji zasrywaja gownianymi ochlapami
    (reklamami, tudziez innym scierwem).

    Trzeba sie bylo trzymac sojuszem z Rosja,
    ktora ma NADMIERNE zapasy broni atomowej!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow:
    http://bit.ly/2U5oXdf