  • 21. Data: 2009-01-07 19:39:16
    Temat: Re: Sms bez info o nadawcy.
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Koszt takiego smsa niewiele przekraczał koszt normalnego. Później

    Podobne mozliwosci daje m.in. bramka na stronie
    http://tom.fotomaster.waw.pl/sms

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg

  • 22. Data: 2009-01-08 08:55:15
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Tom Zbieg napisał(a):

    > Podobne mozliwosci daje m.in. bramka na stronie
    > http://tom.fotomaster.waw.pl/sms

    Strona nie istnieje... :>

  • 23. Data: 2009-01-08 10:56:26
    Od: Shadow <s...@v...pl>

    Shadow napisał(a):

    > Strona nie istnieje... :>

    Znalazłem jedną stronę, na której jest informacja jak wysłać smsa z dowolnym
    nadawcą. Właśnie przed chwilą to przetestowałem. Udało się bez problemów. A
    więc nadal to jest możliwe... :/ I oczywiście nadal operatorzy będą temu
    zaprzeczać. :/

  • 24. Data: 2009-01-08 11:18:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Shadow pisze:

> [...]
    > więc nadal to jest możliwe... :/ I oczywiście nadal operatorzy będą temu

    Kilka lat temu w GW był artykuł na temat tego, jak sądy skazują osoby
    winne przestępstwa (szantaż itp.), gdzie winą było m. in. wysłanie smsa.
    Dowodem był sam sms, operator na sprawie potwierdzał, że taki sms został
    wysłany i twierdził, że jest to wiarygodny dowód.

    A tymczasem wystarczy sprowokować, aby ktoś wysłał do nas smsa, a
    następnie wysłać - przy użyciu tego typu stron - do siebie smsa jako
    wysłanego z tego numeru o danej godzinie, ale już z inną treścią (np. z
    pogróżkami), a operator w sądzie będzie kłamał, że na pewno jest to
    oryginalny sms, bo w ich logach jest taki sms wysłany o tej godzinie i z
    tego nadawcy.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-01-08 23:34:30
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > Strona nie istnieje... :>

    Po dwoch latach uzywania tej domeny zapomnialem jej oplacic na czas, wiec
    chwilowo DNS nie rozpoznaje adresu. Mam nadzieje, ze szybko zostanie
    przywrocona...

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg

  • 26. Data: 2009-01-08 23:44:15
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

> [...]
    > pogróżkami), a operator w sądzie będzie kłamał, że na pewno jest to
    > oryginalny sms, bo w ich logach jest taki sms wysłany o tej godzinie i z

    Pomysl jak najbardziej uzasadniony, ale jest male ALE...

    Wraz z numerem telefonu nadawcy (nawet jesli jest on nieprawdziwy) wysylany
    jest zawsze numer Centrum SMSowego (SMSC), ktory jest mozliwy do odczytania
    na niektorych telefonach (chociazby stara Nokia 3210) lub po podlaczeniu
    telefonu do komputera. SMSC okresla operatora z ktorego SMS zostal wyslany,
    wiec w przypadku dochodzenia sądowego powinno zostac to sprawdzone. Zgodnosc
    godziny w tym wypadku nie miala by znaczenia.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg

  • 27. Data: 2009-01-09 11:03:38
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > chwilowo DNS nie rozpoznaje adresu. Mam nadzieje, ze szybko zostanie
    > przywrocona...

    Strona już działa :>

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    --
    http://tom.fotomaster.waw.pl/sms
    Wysyłaj SMSy z dowolnym polem nadawcy, także z komórki.

  • 28. Data: 2009-01-09 11:31:29
    Od: Radius <radius@radius>

    [...]

    Tom ma racje, byle biegly sprawdzi SMSC i bedzie wiadomo
    skad poszedl

  • 29. Data: 2009-01-09 11:32:35
    Od: Radius <radius@radius>

    Tom Zbieg pisze:
    [...]

    > Wysyłaj SMSy z dowolnym polem nadawcy, także z komórki.

    w razie czegos, bedziesz wspolwinny :)