  • 1. Data: 2012-11-12 01:53:20
    Temat: Soft do obslugi radia ...
    Od: "TonyS" <t...@s...be>

    Witam,

    jako, ze nie posiadam jeszcze odpowiedniego telefonu zastanawiam sie czy
    jest aplikacja na symbiana/androida do obslugi radia (FM - tradycyjnych
    stacji radiowych, nie internetowych) ktora ma wbudowany RDS i jakis system
    statystyk (ewentualnie takze nagrywanie audycji radiowych).

    Za wszelkie uwagi dziekuje.

  • 2. Data: 2012-11-13 00:21:31
    Temat: Re: Soft do obslugi radia ...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.11.2012 TonyS <t...@s...be> napisał/a:
> [...]
    > stacji radiowych, nie internetowych) ktora ma wbudowany RDS i jakis system
    > statystyk (ewentualnie takze nagrywanie audycji radiowych).

    Jest wiele, jaki system statystyk? (a nie wiem)

    > Za wszelkie uwagi dziekuje.

    Napisz jaśniej, czego szukasz, albo lepiej, poszukaj.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-11-17 11:28:21
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-13 00:21, kakmar pisze:

    > Jest wiele, jaki system statystyk? (a nie wiem)

    > Napisz jaśniej, czego szukasz, albo lepiej, poszukaj.

    Może ja też słabo szukam ale znalazłem tylko coś takiego na Androida
    http://symbiane.pl/spirit-fm-radio-vt27636.htm?highl
    ight=radio&start=0
    Chcę po prostu alternatywny program do obsługi radia FM (naziemnego nie
    internetowego)
    Symbian, SE Satio

  • 4. Data: 2012-11-17 20:44:20
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-11-12, o godz. 01:53:20
    "TonyS" <t...@s...be> napisał(a):

> [...]
    > tradycyjnych stacji radiowych, nie internetowych) ktora ma wbudowany
    > RDS i jakis system statystyk (ewentualnie takze nagrywanie audycji

    Dla Androida ciężko znaleźć uniwersalną aplikację dla radia FM, to jest
    jedyna jaką kojarzę:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mi
    kersmicros.fm_li

    Zasadniczo jednak telefony Androidowe wyposażone w radio mają fabryczną
    aplikację do jego obsługi (przynajmniej te, z którymi się spotkałem).
    Inna sprawa, że te aplikacje bywają koszmarnie niewygodne w użyciu. Co
    do dodatkowych funkcjonalności, o których wspominasz, to musiałbyś
    sprawdzić na konkretnym modelu telefonu, bo z tym jest różnie.

    --
    Jacek Midura

  • 5. Data: 2012-11-17 20:56:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

> [...]
    > do dodatkowych funkcjonalności, o których wspominasz, to musiałbyś
    > sprawdzić na konkretnym modelu telefonu, bo z tym jest różnie.

    To chyba wyraźnie sugeruje jak to małopopularna i małoważna w oczach
    producentów funkcja telefonu...

  • 6. Data: 2012-11-17 21:45:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > To chyba wyraźnie sugeruje jak to małopopularna i małoważna w oczach
    > producentów funkcja telefonu...

    Ale jest i działa, czego nie można powiedzieć o niektórych - ponoć
    najlepsiejszych w Ramieniu Oriona - aparatów. A wszak chodzi ponoć o to,
    żeby użytkownik miał wybór: skorzystać albo nie. Sam o tym gardłowałeś w
    wątku bodjże o poczcie głosowej. Czy kotek już ustawiony?

    JoteR

  • 7. Data: 2012-11-17 22:20:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > najlepsiejszych w Ramieniu Oriona - aparatów. A wszak chodzi ponoć o to,
    > żeby użytkownik miał wybór: skorzystać albo nie. Sam o tym gardłowałeś

    Nie napisałem że nie powinno go być. Zauważyłeś?

    > Czy kotek już ustawiony?

    Że co? Jaki kotek?

  • 8. Data: 2012-11-17 23:49:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > To chyba wyraźnie sugeruje jak to małopopularna i małoważna w oczach
    > producentów funkcja telefonu...

    To moze byc prawda, nie sa jednak na tyle pazerni, zeby usunac ta
    funkcje oferujac w zamian internetowe radio zjadajace transfer.

  • 9. Data: 2012-11-18 00:43:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie napisałem że nie powinno go być. Zauważyłeś?

    Archiwum pamięta, co wówczas pyskowałeś.

    > Że co? Jaki kotek?

    Ten, którego właśnie usiłujesz wykręcić ogonem. Biedne stworzenie...

    JoteR

  • 10. Data: 2012-11-18 10:29:38
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-17 20:56, Pszemol pisze:

    > To chyba wyraźnie sugeruje jak to małopopularna i małoważna w oczach
    > producentów funkcja telefonu...

    Zapewne :-)

    Tak przy okazji zapytam czy na ifonach istnieje coś takiego jak
    Equalizer dźwięku który działa na wyjściu całego dźwięku. Nie w
    aplikacji ale po całości. Chciałbym ustawić w jednym miejscu i mieć
    pozamiatane. Na radiu fm też. Ups... :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=7_ZZz0k6S5M
    A w Androidzie? Da się tak?
    I jeszcze jedno :-)
    Czy jest możliwość ręcznego ustawiania korektora a nie tylko do wyboru
    kilka domyślnych?