  • 61. Data: 2019-01-20 17:00:35
    Temat: Re: Spalanie mały gofnopojazd
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > tz jakbym jechał 140 wyszło by 10litrów/100
    >

    > podsumowując:
    > opony 205/45/R16 autostrada 110/h 7.25
    > opony 185/60/R15 autostrada 110/h 7.1

    tak sobie oglądam te spalania na YT i widzę że przy 90 to może być 3.7
    zeby przy 140 było 9 i to jest norma

    przy 70 to nawet 3/100 litry będzie w tym samochodzie

    dlatego takie są duże rozbieżności , to nie jest silnik/samochód na
    autostradę...

  • 62. Data: 2019-01-20 23:48:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy samochod w zime w miescie spali malo jak masz do przejechania 10 kilometrow bez
    zatrzymywania sie. W korkach z samego zuzycia paliwa na biegu jalowym i ruszania
    samochody pala po 50 litrow na sto kilometrow. Dlatego zrobili ze silnik sam sie
    wylacza i sam wlacza jak trzeba podjechac 12 metrow. Ale nie ma nic darmo i
    oszczednosc paliwa odbije sie na wymianie akumulatorow i rozrusznikow.

  • 63. Data: 2019-01-21 08:54:14
    Od: p...@g...com

    --Pojechałem na autostradę, zrobiłem trasę 300km (110-120km/h) i spalanie
    wyszło mi 7.25

    nie lepiej jakies Passeratti od dziadka z Wermachtu ? przy tych predkosciach bedzie
    ponizej 5l a foxa mozesz do bagaznika schowac :-)