  • 11. Data: 2023-01-29 01:47:01
    Temat: Re: Specyfikacja uczniowskich komputerów
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.01.2023 o 22:55, wowa pisze:

    > Dobre / nie dobre, nie wiem. Bardziej mnie przeraziła informacja że nie
    > uczą pisania odrecznego.
    > Wojtek

    Już pomijając, że uczą oraz to, że jedno nie wyklucza drugiego, to
    pochwal się kiedy ostatnio napisałeś odręcznie więcej niż kilka zdań?
    Jakiś list, podanie, donos?

  • 12. Data: 2023-01-29 15:47:32
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Już pomijając, że uczą oraz to, że jedno nie wyklucza drugiego, to pochwal
    > się kiedy ostatnio napisałeś odręcznie więcej niż kilka zdań?
    > Jakiś list, podanie, donos?

    kilka zdań prawie codziennie. Więcej to rzadko gdyż moją kaligrafię sam
    mam problem odczytać :) A to ze nie uczą mówiła przewodniczka na
    wycieczce (a może to był tylko projekt, nie jestem pewien).
    Wojtek

  • 13. Data: 2023-01-30 08:49:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.01.2023 01:47, nadir wrote:
    > Już pomijając, że uczą oraz to, że jedno nie wyklucza drugiego, to
    > pochwal się kiedy ostatnio napisałeś odręcznie więcej niż kilka zdań?

    A to racja. Sam zauważyłem że napisać kilka zdań więcej, to teraz takie
    bazgroły wychodzą że przerażenie w oczach.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2023-01-30 21:17:48
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A to racja. Sam zauważyłem że napisać kilka zdań więcej, to teraz takie
    > bazgroły wychodzą że przerażenie w oczach.

    Zrobiłem kiedyś test. Skup się na pisaniu, myśl o słowie które piszesz
    a nie o dalszej części zdania lub o ... wiadomo czym. Wrecz myśl o
    literce którą kreślisz. Trwało wolniej ale pismo jest równe i czytelne.
    Prawie kaligrafia.
    Wojtek

  • 15. Data: 2023-01-30 22:31:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.01.2023 o 21:17, wowa pisze:

> [...]
    > nie o dalszej części zdania lub o ... wiadomo czym. Wrecz myśl o literce
    > którą kreślisz. Trwało wolniej ale pismo jest równe i czytelne. Prawie

    I kto ma dzisiaj na to czas?

  • 16. Data: 2023-01-31 00:48:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > nie o dalszej części zdania lub o ... wiadomo czym. Wrecz myśl o literce
    > którą kreślisz. Trwało wolniej ale pismo jest równe i czytelne. Prawie

    Oduczyłam się pisania ręcznego i jak coś napiszę długopisem to aż się
    wstydzę tego pisma. Tak jakbym uczyła się dopiero pisać. Fakt, ze
    lekarze piszą jeszcze gorzej. Tak gryzmolą, że nie można odczytać.
    Dobrze, że treraz recepty komputerowo drukują.

    --
    animka

  • 17. Data: 2023-01-31 10:48:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2023 00:48:18 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > lekarze piszą jeszcze gorzej. Tak gryzmolą, że nie można odczytać.
    > Dobrze, że treraz recepty komputerowo drukują.

    Lata temu na studiach też mi się charakter pisma mocno pogorszył.
    Ale to były czasy, że cały wykład trzeba było notować, aby go sobie poźniej
    przypomnieć i przyswoić wiedzę.

    Z pisma prawie kaligraficznego zrobiło mi się coś na kształt stenografii.
    A studia wcale nie lekarskie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2023-01-31 16:08:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślałem, ze tylko ja tak miałem - dziś chyba bym nie odczytał.

    -----

  • 19. Data: 2023-02-01 07:52:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 25.01.2023 10:13, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/takie-lapto
    py-dostana-uczniowie-od-rzadu-sprawdzamy-szczegoly-p
    rzetargu-na-760-mln-zl/8s74vy5
    > Mnie interesują sprawy serwisowe, bo przez 3 lata to pewnie z 1/3
    > sprzętu dozna jakichś mniejszych lub większych uszkodzeń.

    A jaka będzie specyfikacja tych dla nauczycieli i dyrektorów? :-D

    https://dziennikzachodni.pl/laptopy-dla-nauczycieli-
    nie-tylko-uczniowie-otrzymaja-nowe-komputery-mein-ob
    iecuje-ponad-400-tysiecy-komputerow/ar/c5-17244173

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz