  • 1. Data: 2023-01-21 18:59:08
    Temat: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    https://www.dobreprogramy.pl/windows-10-zmierza-ku-k
    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    Na oficjalnej stronie Microsoftu możemy zobaczyć komunikat, mówiący
    o tym, że 31 stycznia 2023 r. skończy się możliwość pobrania systemu
    operacyjnego Windows 10 ze stron Microsoftu.

    https://www.microsoft.com/pl-pl/d/windows-10-home/d7
    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    31 stycznia 2023 r. będzie ostatnim dniem możliwości pobrania
    Windows 10. System Windows 10 nadal pozostanie wspierany przez
    aktualizacje zabezpieczeń, które pomagają chronić komputer
    przed wirusami, oprogramowaniem szpiegującym i innym złośliwym
    oprogramowaniem do 14 października 2025 r.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2023-01-21 21:22:56
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-21, Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    wrote:

> [...]
    > przed wirusami, oprogramowaniem szpiegującym i innym złośliwym
    > oprogramowaniem do 14 października 2025 r.

    Kto mial przejsc to juz chyba przeszedl a z tego co czytalem Win11 jeden
    z tych lepszych windowsow jest.

  • 3. Data: 2023-01-21 21:51:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqh95c$v7k$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Na oficjalnej stronie Microsoftu możemy zobaczyć komunikat, mówiący
    > o tym, że 31 stycznia 2023 r. skończy się możliwość pobrania systemu
    > operacyjnego Windows 10

    Dzięki. Pobraliśmy, wszystkie wersje możliwe.
    Mamy po 10 kopii w różnych domach.

    A co z pobieraniem najlepszego systemu wszechczasów
    win 8.1? Też zniknie?

    --
    drobne programy

    https://www.irfanview.com https://vivaldi.com
    https://www.faststone.org https://www.veracrypt.fr

  • 4. Data: 2023-01-22 12:21:52
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-21, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:tqh95c$v7k$1@gioia.aioe.org>

    > Dzięki. Pobraliśmy, wszystkie wersje możliwe.
    > Mamy po 10 kopii w różnych domach.
    >
    > A co z pobieraniem najlepszego systemu wszechczasów
    > win 8.1? Też zniknie?

    Najlepszy to byl WinXP.

  • 5. Data: 2023-01-22 13:54:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 21:22, Tramiv pisze:

    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    > Kto mial przejsc to juz chyba przeszedl a z tego co czytalem Win11 jeden
    > z tych lepszych windowsow jest.

    Marketoidzi i pożyteczni idioci tak piszą o każdym kolejnym windowsie.
    A skoro trzeba ograniczać sprzedaż poprzedniego aby więcej sprzedać
    nowego to widać spora grupa ludzi uważa że jednak coś z nim jest nie tak.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2023-01-22 15:11:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tqj68g$337qh$1@dont-email.me>
    user Tramiv pisze tak:

    > Najlepszy to byl WinXP.

    no tak :)

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 7. Data: 2023-01-22 15:44:58
    Od: Piotr Adamczyk <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > przed wirusami, oprogramowaniem szpiegującym i innym złośliwym
    > oprogramowaniem do 14 października 2025 r.

    Są i będą np. tu:
    https://winiso.pl/

    Ostatnio zainstalowałem stamtąd Win11 Pro na i7-2600k, aktywował się
    ślicznie sam automatycznie i nawet nie krzyczy, że hardware
    niekompatybilny...

  • 8. Data: 2023-01-22 17:12:57
    Od: Tramiv <T...@d...com>

    On 2023-01-22, RadoslawF <r...@o...pl> wrote:

    > Marketoidzi i pożyteczni idioci tak piszą o każdym kolejnym windowsie.
    > A skoro trzeba ograniczać sprzedaż poprzedniego aby więcej sprzedać
    > nowego to widać spora grupa ludzi uważa że jednak coś z nim jest nie tak.

    Ja pisalem raczej o zauwazonych przezemnie opiniach uzytkownikow. Po XP
    SP2 to ten system byl wspominiany jako najlepszy Windows.

  • 9. Data: 2023-01-22 20:40:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 21:22, Tramiv pisze:

    > Kto mial przejsc to juz chyba przeszedl a z tego co czytalem Win11 jeden
    > z tych lepszych windowsow jest.

    Jaja sobie robią.
    największe skurwysyństwo tych co to robili, to brak możliwości
    wyłączenia na belce łączenia pasków zadań do jednego klocka. Chuj mnie
    strzela zanim doklikam się do właściwego otwartego arkusza Worda czy
    dokumentu PDF. Alt+TAB dużo nie pomaga.
    Dlatego dopóki tego nie zmienią, nie ma bata aby na 11 przesiąść się w
    domu. W firmie muszę. Łacina co chwilę idzie.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2023-01-22 20:56:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> wrote:

    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    > Kto mial przejsc to juz chyba przeszedl a z tego co czytalem Win11 jeden
    > z tych lepszych windowsow jest.

    Przeczytać, a korzystać to duża różnica. Ja się pozbyłam 11-stki.

    --
    animka