  • 21. Data: 2023-05-22 15:25:38
    Temat: Re: "Spod auta było słychać syczenie i piski". Po Dacii wiele nie zostało
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-22 o 12:25, Cavallino pisze:
    > w PODTYTULE słowo "Spring",

    Myślisz że leming z zakutym łbem po przeczytaniu 3/4 artytułu będzie
    wiedział że chodzi o auto elektryczne?

    Nie będzie wiedział

    Ale utrwali mu się że Dacia to hoooooojowy samochód

    Pisipadek?

  • 22. Data: 2023-05-22 16:49:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 14:40:03 +0200, _Master_ wrote:

    > Ty też nie rozumiesz na co odpowiadasz? ;)

    No wlasnie nie rozumiem co chciałes napisać, wiec się dopytuję :-)

    Bo wyszło na to, że masz pretensje do autorów, ale o co, dlaczego?

    J.

  • 23. Data: 2023-05-22 17:22:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-22 o 16:49, J.F pisze:
    > ale o co, dlaczego?

    "Tak dacia to tani samochód afujjjjjjjjjjj
    Dopiero pod koniec artykuły dowiadujemy się że to samochód elektryczny.
    Lemingi co łykają tylko memy dowiedziały się że tanie samochody szybko
    się palą
    To jest ekofaszystowskie skurwysyństwo nie dziennikarstwo; ? "

    Jak Ci to prościej napisać? ;-)

    4 zdania. Czego nie zrozumiałeś?

  • 24. Data: 2023-05-22 18:20:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 17:22:34 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    > się palą
    > To jest ekofaszystowskie skurwysyństwo nie dziennikarstwo; 😉 "

    Niczego nie zrozumiałem, prawde mówiąc.

    Nie podoba Ci sie, ze Dacię obrażają, czy nie podoba ci się, ze od
    początku nie napisali "elektryk się zapalił", czy nie podoba
    ci sie, ze napisali iż elektryk sie zapalił, czy jeszcze cos innego?

    J.

    P.S. Ta elektryczna Dacia miala byc tania ... jest ?

  • 25. Data: 2023-05-22 18:38:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-05-22 o 18:20, J.F pisze:

    > Nie podoba Ci sie, ze Dacię obrażają, czy nie podoba ci się, ze od
    > początku nie napisali "elektryk się zapalił", czy nie podoba
    > ci sie, ze napisali iż elektryk sie zapalił, czy jeszcze cos innego?

    i to i to i to

    Przecież tak napisałem. Co innego?

    P.S. Ta elektryczna Dacia miala byc tania ... jest ?

    Nie wiesz?