  • 61. Data: 2014-07-26 07:00:27
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jest jeszcze coś takiego jak odpady niebezpieczne dla środowiska.

    Troche demonizujesz.
    Jakież to odpady z ktorymi normalny człowiek sobie nie poradzi?

  • 62. Data: 2014-07-26 07:52:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Wkładanie gruzu do samochodu przed oddaniem go na złom
    > nazywasz posiadaniem kręgosłupa moralnego?
    > Przecież namawiasz do kradzieży, oszustwa!

    Jakiego gruzu?

    > No popatrz... masz się za uczciwego a tymczasem jesteś oszust jak
    > inni.

    Gdzie ja napisałem, że mam się za uczciwego? Napisałem, że mam się za
    trochę bardziej uczciwego :)

    > Nie tłumacz się oszustwami innych - martw się o siebie i swoje
    > sumienie.

    Pszemol o Ci chodzi? Czujesz misję? Czujesz się jakimś ewangelistą?
    Jeszcze raz Ci przypomnę tu jest pl.misc.samochody tu się rozmawia o
    samochodach a nie o moim sumieniu :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 63. Data: 2014-07-26 08:02:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Wkładając gruz do auta przed zezłomowaniem go
    > oszukujesz właściciela złomowiska który kupując na wagę stal
    > która miała być surowcem wtórnym w recyklingu kupił od Ciebie
    > mnóstwo bezużytecznego gruzu.

    Pszemol czy ty byłeś kiedyś na złomie? Ja bywam często to Ci opowiem.

    Każde wyładowanie większej ilości złomu jest nadzorowane przez
    pracowników złomu. Oni mają płacone żeby wykryć taki numer.

    Nie tylko nie dopuszczą do przyjecia np rur wypełnionych betonem oni
    nawet nie dopuszczą żeby zamiast deklarowanego żeliwa wyładował blachy.

  • 64. Data: 2014-07-26 08:05:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-25 12:59, Adam Wysocki pisze:

    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi, rozjaśniło mi to trochę temat - fura
    > raczej pójdzie na sprzedaż... jeszcze bonusowe pytanie - jak to jest
    > z OC przy sprzedaży i złomowaniu? Kończy mi się niedługo i będę musiał
    > wykupić (raczej nie zdążę tego zrobić przed sprzedaniem samochodu).
    > Czy po sprzedaży lub zezłomowaniu dostanę pieniądze za niewykorzystany
    > okres OC?

    Tak, ubezpieczyciel zwraca kasę za niewykorzystany okres ubezpieczenia.

  • 65. Data: 2014-07-26 08:13:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Dlaczego właściciela złomowiska nazywasz bandytą?

    Bo auto złomy są w obszarze zainteresowania i działalności grup
    przestępczych a właściciel wcale nie jest właścicielem. Poniał?

    > Taka retoryka deformująca przeciwnika aby się wybielić we własnych
    > oczach?

    a ten znowu swoje :)

  • 66. Data: 2014-07-26 09:17:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-25, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> wrote in message

    > Bo mnóstwo jest takich polaczków-kombinatorów je omijających.

    Kolejny. Zapamietaj w swojej lepetynie, ze w Polsce zyja Polacy.
    Te chuje co to niby czuja sie lepsi tylko dlatego ze wyjechali i pluja
    teraz na Polakow to sa wlasnie polaczki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2014-07-26 10:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 08:02:13 +0200, PiteR napisał(a):

> [...]
    > Nie tylko nie dopuszczą do przyjecia np rur wypełnionych betonem oni
    > nawet nie dopuszczą żeby zamiast deklarowanego żeliwa wyładował blachy.

    Jak podjezdza ciezarowka to tak.
    Jak oddawalem ostatnio na zlom samochod, to chodzili, ogladali ... ale
    juz np nie wazyli. Widac ich nie interesuje ile tego cennego zlomu
    dostali ..

    J.

  • 68. Data: 2014-07-26 10:30:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 18:33:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dlaczego właściciela złomowiska nazywasz bandytą?

    Bo chce za darmo cos, co jest jeszcze troche warte ?

    Bo dostarcza mu czlowiek gola karoserie czyli czysty zlom,
    a on mowi "to bedzie pana drogo kosztowalo" ?

    Bo dal w lape zeby mu taka ustawe i koncesje dali ?

    J.

  • 69. Data: 2014-07-26 11:44:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.07.2014, 01:29, Pszemol pisze:
    > Byłem niedawno w Indiach, w Bangalore...
    > I zapewniam Cię - nie chciałbyś w tym wysypisku śmieci mieszkać.

    Myslisz, ze liczba ludnosci i poziom biedy nie ma na to zadnego wplywu?
    Pogadamy jak w Polsce bedzie 1,2 miliarda ludzi. Poki co nic nam nie
    grozi - chyba ze znasz swietny powod dla ktorego nie moge sobie wykrecic
    jakichs czesci z samochodu? Dla zasady?

  • 70. Data: 2014-07-26 11:46:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.07.2014, 01:34, Pszemol pisze:

    > I wcale się nie dziwię. Ty się dziwisz?

    Nie dziwie sie. Tez bym sprawdzal czy wiecej zarobie. Ja katalizator ze
    starego szrota sprzedalem osobno, 400 zl. Dla niego bylby to dodatkowy
    zysk przy zlomowaniu auta.