  • 51. Data: 2019-06-15 02:54:14
    Temat: Re: Sprzedaż karty SIM, jak to zrobić mądrze
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Peter" <p...@o...pl> wrote in message
    news:5cd9b253$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mam 20 letni SIM złoty numer, chciałbym go sprzedać, jak to zrobić
    > prawidłowo.
    >
    > Oceniam jego wartość na powyżej 2000zł (a może 20000 sądząc
    > po cenach na allegro)
    >
    > Myślałem zrobić aukcję z wymogami że nabywający idzie ze mną do punktu
    > operatora i przepisuje sim + normalna umowa kupna sprzedaży z podpisem
    > i datą.

    I jak Peter? Sprzedałeś? Udało się?

  • 52. Data: 2019-06-15 05:14:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-15, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > I jedno i drugie jest przeżytkiem skoro większość ludzi dzisiaj
    > używa jakiegoś tam medialnego komunikatora... czy to Skype
    > czy to FaceTime lub WhatsApp czy WeChat lub GaduGadu.
    > Dawno wychodzi z użytku "gołe" GSM - idzie nowe...

    Niezupełnie. Przykład: pierdylion firm kurierskich i każda może używac
    czego innego, a zdarza się i to często, że chcą mi przesłać zdjęcie jako
    dowód, że paczkę zostawili gdzie ich poinstruowałem. Jak widzą, że
    jestem na łotsapie to ślą tam, a jak nie to mms.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2019-06-15 20:04:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-15 02:53, Pszemol wrote:

    > Jak nie ma a odczuwa potrzebę to co go powstrzymuje
    > aby sobie doinstalowąć? Przecież wszystkie messengery
    > są darmowe. Pytasz kolegów/znajomych/rodziny czego
    > większość używa, doinstalowujesz na telefon i za 5 minut
    > jesteś z innymi w XXI wieku... Kto jeszcze nie ma messengera??

    A ja wiem co ten czy inny pseudokomunikator (tudzież inny g..y program)
    naprawdę zrobi z danymi do których dam mu dostęp?

  • 54. Data: 2019-06-17 09:42:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-15 o 02:53, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jak nie ma a odczuwa potrzebę to co go powstrzymuje
    > aby sobie doinstalowąć?

    A kto powiedział, że "odczuwa potrzebę"?

    > Przecież wszystkie messengery
    > są darmowe. Pytasz kolegów/znajomych/rodziny czego
    > większość używa, doinstalowujesz na telefon i za 5 minut
    > jesteś z innymi w XXI wieku... Kto jeszcze nie ma messengera??

    Znam parę osób, co nie mają. I nie muszę się zachowywać jak
    niepełnosprawny przedstawiciel pokolenia iGen

    - yyyYY, chce ci wysłać zdjęcie, jakiego masz komunikatora? Eeeeeeyyy
    jak to nie masz?

    tylko normalnie wysyłam zdjęcie w takiej postaci, aby każdy mógł odczytać.

    Zresztą co za głupota instalować sobie 5 komunikatorów tylko po to, aby
    komuś zdjęcie wysłać.

    --
    Liwiusz