  • 1. Data: 2011-04-20 16:18:20
    Temat: Sraczka wątkowa.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    ''Jest najczęstszą chorobą chomików i najczęstszym powodem ich
    śmierci. Chomik może dostać rozwolnienia z różnych powodów.
    Najczęściej przyczyną są nagłe zmiany w odżywianiu lub karmienie zbyt
    dużą ilością warzyw albo wilgotnym, spleśniałym bądź zupełnie
    niewłaściwym pokarmem. Biegunka może też być spowodowana oziębieniem
    oraz zbyt wilgotną lub wręcz mokrą sciólka. Także nieświeża lub brudna
    woda do picia może się stać przyczyną biegunki. Odchody chomika
    dotkniętego biegunką sa zazwyczaj blade, miękkie i wodniste. Odbyt
    chomika może być mokry i czasami trochę zabrudzony.''

    Dedykuję ten tekst (autentyczny zresztą) wszystkim chorującym ostatnio
    chomikom. Wymieńcie sobie ściółkę, pijcie czystą wodę, osuszcie odbyt.
    Chomiki niedopasowane emocjonalnie - proponuję poszukać innej klatki.
    Jest szansa że będziemy tu mieć odchody nieco mniej blade, mniej
    miękkie i mniej wodniste.

    PS. To co wyżej to cytat z przed pięciu-sześciu lat.
    PS2. Ja rozumiem depresję zimową, ale na wiosnę?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2011-04-20 16:52:24
    Temat: Re: Sraczka wątkowa.
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > Chomiki niedopasowane emocjonalnie - proponuję poszukać innej klatki.
    > Jest szansa że będziemy tu mieć odchody nieco mniej blade, mniej

    Ja z małą uwagą techniczną. W ostatnim zdaniu zamień osobę trzecią na
    pierwszą.
    Robi się niebezpiecznie?;)

    marek

  • 3. Data: 2011-04-20 19:28:36
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 09:52:24 -0700 (PDT), marek augustynski
    <m...@g...com> wrote:

    >Ja z małą uwagą techniczną. W ostatnim zdaniu zamień osobę trzecią na
    >pierwszą.
    >Robi się niebezpiecznie?;)

    As you wish. Ale ile można? To co teraz się tu dzieje to już lekka
    przesada, jak dla mnie.

  • 4. Data: 2011-04-20 19:33:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 3:28 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > As you wish. Ale ile można? To co teraz się tu dzieje to już lekka
    > przesada, jak dla mnie.

    To podmien sobie sciolke i przeczekaj.

  • 5. Data: 2011-04-20 20:39:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ''Jest najczęstszą chorobą chomików i najczęstszym powodem ich
    > śmierci. Chomik może dostać rozwolnienia z różnych powodów.

    Tylko i wyłącznie całkowite ignorowanie tego trolla sprawi, że po jakimś
    czasie sobie pójdzie. Dopóki ktokolwiek bedzie go do dokarmiał, będzie
    pakował tu swoje mundrości, czyniąc z grupy szambo. Do tego potrzebna jest
    solidarność i trochę grupowej wytrwałości. No i wspomaganie w formie KF ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-04-20 21:01:45
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 21:33, Zygmunt Dariusz pisze:

    > To podmien sobie sciolke i przeczekaj.

    LOL

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-20 21:12:58
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > As you wish. Ale ile można? To co teraz się tu dzieje to już lekka
    > przesada, jak dla mnie.

    Nie ma możliwości, aby usunąć to o czym mówisz jeśli grono ludzi jest
    szerokie. Ty sam masz za to dwa wyjścia, obydwa ze skalą trudności.
    Ignorowanie przychodzi łatwo gdy zjawisko jest nudne. I druga opcja.
    Być jeszcze bardziej przesadnym. Szaleństwo ulega większemu
    szaleństwu. Przy mniejszym się rozwija, przy takim samym kipi.

    marek

  • 8. Data: 2011-04-20 21:18:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 5:12 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > Być jeszcze bardziej przesadnym. Szaleństwo ulega większemu
    > szaleństwu. Przy mniejszym się rozwija, przy takim samym kipi.

    Zgadza sie.

  • 9. Data: 2011-04-20 21:23:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 4:39 pm, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
> [...]
    > solidarność i trochę grupowej wytrwałości. No i wspomaganie w formie KF ;-)

    Hehehe.
    Przeceniasz KF i tutejszych "ludzi z dobrym gustem".
    Ostatnio nawet nowego watku nie potrafia napisac, bez wywolywania mnie
    - tak im stanalem cierniem w ich dupach.
    I tak wlasnie mialo byc, zeby to poczuli.

  • 10. Data: 2011-04-20 21:49:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 20 Apr 2011 14:12:58 -0700 (PDT), marek augustynski
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >Być jeszcze bardziej przesadnym. Szaleństwo ulega większemu
    >szaleństwu. Przy mniejszym się rozwija, przy takim samym kipi.

    No ale nie w tym leży problem. Kol. Troll, jest z tych przyzwoitych,
    dający łatwo się ignorować, co czynię. Problem jest z resztą, co niby
    jest święcie oburzona, a na jego każde ,,A'' muszą odpowiedzieć swoje
    ,,B''. Masochistyczne są te chomiki czy co? Kill them all?