  • 1. Data: 2019-11-23 22:05:53
    Temat: Śruba z łbem do kręcenia palcami
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W obudowach komputerowych spotyka się śruby z łbem którym można kręcić
    palcami, gruby, z wzorkiem zwiekszającym tarcie (radełkowanie?).

    No więc potrzebowałbym takiej, ale dłuższej. Ponieważ nie wiem czy w
    ogóle takie ktoś produkuje, a ja potrzebuje detal to pozostaje tylko
    szukać szczęscia u chińczyków, może to gdzieś ma zastosowanie.

    M3.

    Co wpisać w google/ali aby znaleźć takie śruby? "Knurling M3" nie pomaga
    ;) Albo nakrętki albo tulejki. Nie chce przerabiać nakrętki na łeb jeśli
    pod inną nazwą znajdą się gotowce.

  • 2. Data: 2019-11-23 22:50:02
    Temat: Re: Śruba z łbem do kręcenia palcami
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 22:05, heby pisze:
    > M3.
    >
    > Co wpisać w google/ali

    https://www.amazon.com/s?i=industrial&bbn=16410601&r
    h=n%3A16310091%2Cn%3A16310161%2Cn%3A383599011%2Cn%3A
    17290023011%2Cn%3A16410601%2Cp_n_feature_two_browse-
    bin%3A2292863011%2Cp_n_feature_fourteen_browse-bin%3
    A11434052011&dc&fst=as%3Aoff&qid=1574545733&rnid=114
    33942011&ref=sr_nr_p_n_feature_fourteen_browse-bin_2
    4

    Robert

  • 3. Data: 2019-11-23 23:08:57
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    https://m.pl.aliexpress.com/wholesale/knurled+screw.
    html?channel=direct&keywords=knurled+screw

  • 4. Data: 2019-11-23 23:10:25
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    https://m.pl.aliexpress.com/wholesale/thumb-screw.ht
    ml?searchType=mainSearch&keywords=thumb-screw&shadin
    gAction=&channel=direct

  • 5. Data: 2019-11-24 00:38:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 22:05, heby pisze:
    > aby znaleźć
    Można się udać na miejscowy skład elektrośmieci i urąbać odpowiednią
    ilość wtyczek VGA lub DVI.

    Robert

  • 6. Data: 2019-11-24 11:52:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/11/2019 00:38, Robert Wańkowski wrote:
    > Można się udać na miejscowy skład elektrośmieci i urąbać odpowiednią
    > ilość wtyczek VGA lub DVI.

    Już kiedyś byłem w innej sprawie. Dostałem opierdol od "kierownika" za
    próbę wprowadzenia śmieci do wtórnego obiegu.

    Dzieki wszystkim, mam co szukać.

  • 7. Data: 2019-11-24 14:50:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W obudowach komputerowych spotyka się śruby z łbem którym można kręcić
    > palcami, gruby, z wzorkiem zwiekszającym tarcie (radełkowanie?).

    A motylkowa być nie może? Bo takie to w pierwszym lepszym Leroyu są.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2019-11-24 15:50:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 14:50, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > A motylkowa być nie może? Bo takie to w pierwszym lepszym Leroyu są.

    M3... wątpię.

    Robert

  • 9. Data: 2019-11-24 16:20:09
    Od: WM <c...@p...onet.pl>