  • 1. Data: 2020-07-01 00:04:07
    Temat: Stało się: nie mam ubezpieczenia, przeglądu a jestem daleko
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Wybyłem daleko od domu i się okazuje, że nie mam przeglądu i
    ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.

    Pal lich przegląd, ale ubezpieczenie? Zlicytują mi mieszkanie jak nie
    zawrę nowej umowy.

    Dzwonię do agenta dotychczasowej ubezpieczalni i podaję numer
    rejestracyjny jaki wydaje mi sie samochód ma. Okazuje się, że jakiś
    motor. Nie mam pomysłu. Odgrzebałem jakieś zdjęcie. Jest numer,
    faktycznie inny. Odnajduje się dotychczasowa polisa. Ale dalej trzeba
    podać PESEL albo VIN. Nie mam PESELA właściciela polisy. Ani VIN
    oczywiście. Polisa może nie będzie odnawiana ze względu na zmianę
    właściciela.

    Czy ja jestem jeszcze człowiekiem?!

  • 2. Data: 2020-07-01 01:07:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 00:04, kk pisze:
    > Wybyłem daleko od domu i się okazuje, że nie mam przeglądu i
    > ubezpieczenia. Samochodu też nie mam.
    >
    > Pal lich przegląd, ale ubezpieczenie? Zlicytują mi mieszkanie jak nie
    > zawrę nowej umowy.

    przecież polisa się odnawia automatycznie - musiałbyś nie opłacić
    składki w ubiegłym roku by się nie przedłużyła. Ew. nie zawrzeć nowej
    umowy OC po zakupie auta (stara poprzedniego się nie przedłuża nawet,
    jeśli korygowali ci wysokość stawki).

  • 3. Data: 2020-07-01 06:00:46
    Od: z <...@...pl>

    Mi do 3 dni darowali (ups - pół roku minęło dopiero) ale to był
    "czterokołowiec lekki" Kara 170 zł.
    Po 3 dniach zaczyna robić się DROGO.

  • 4. Data: 2020-07-01 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

> [...]
    > nowej umowy OC po zakupie auta (stara poprzedniego się nie
    > przedłuża nawet, jeśli korygowali ci wysokość stawki).

    Moze kupił w połowie roku i dopiero teraz miał zawrzec umowe na siebie?

    Odpowiadajac na pytanie watkotwórcy - sztuczna inteligencja to ty nie
    jestes ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 5. Data: 2020-07-01 08:25:12
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 17:33:08 UTC-5 użytkownik kk napisał:
    (ciah jakies muje dzikie węże)

    > Czy ja jestem jeszcze człowiekiem?!

    Nie wiem. Ale wiem ze piszesz jakies dyrdymaly i nie wiadomo czy sie chwalisz czy
    żalisz.

    Ja polise zawieralem wiele razy emailowo ale mialem foty papierow. Badanie techniczne
    to temat osobny. Jak masz jeszcze wazne to jedziesz zrobic. Jak nie masz to albo
    laweta albo jedziesz tak zeby nikt nie wiedzial. Tyle, cala filozofia.

  • 6. Data: 2020-07-01 13:06:20
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Odpowiadajac na pytanie watkotwórcy - sztuczna inteligencja to ty nie
    > jestes ;-P

    kk aka kAWAŁkRETYNA

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2020-07-01 17:57:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 01:07, sirapacz wrote:

> [...]
    > składki w ubiegłym roku by się nie przedłużyła. Ew. nie zawrzeć nowej
    > umowy OC po zakupie auta (stara poprzedniego się nie przedłuża nawet,

    Przesłanki są, ale może ubezpieczyciel o tym nie wie i przedłuża.
    Dlatego napisałem, że może nie zostanie odnowiona.

  • 8. Data: 2020-07-01 17:58:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 06:00, z wrote:
    > Mi do 3 dni darowali (ups - pół roku minęło dopiero) ale to był
    > "czterokołowiec lekki" Kara 170 zł.
    > Po 3 dniach zaczyna robić się DROGO.

    Ja to napisałem bo ... niemal mi to grozi a naprawdę jeszcze mam
    margines. Zasadniczo chodzi mi o to, że to zło jest.

  • 9. Data: 2020-07-01 18:00:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 08:25, s...@g...com wrote:
> [...]
    > (ciah jakies muje dzikie węże)

    > Nie wiem. Ale wiem ze piszesz jakies dyrdymaly i nie wiadomo czy sie chwalisz czy

    Piszę a Ty odpowiadasz. Gdybym pisal i nic z tego nie wynikło to byłby
    problem.

> [...]
    to albo laweta albo jedziesz tak zeby nikt nie wiedzial. Tyle, cala filozofia.

    Ale ubezpieczenie!

  • 10. Data: 2020-07-01 21:35:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-01 o 08:25, s...@g...com pisze:

> [...]
    to albo laweta albo jedziesz tak zeby nikt nie wiedzial. Tyle, cala filozofia.

    A po co jakieś foty papierów? Do OC?
    Ja tam zmieniam ubezpieczyciela jak jest taniej
    o więcej niż 100zł i nie przypominam sobie, żebym
    jakieś dane pojazdu potrzebował. Oni tam wszystko
    w tych ubezpieczalniach wiedzą, tylko umowę trzeba zawrzeć
    przez zapłacenie.