  • 1. Data: 2017-05-18 12:42:28
    Temat: Standard SEPA platforma .NET
    Od: "Netteria.NET" <s...@n...net>

    Witam

    Mam taki mały problem i mam nadzieję, że coś podpowiecie.
    Napisałem kiedyś taki konwerter danych do XML i teraz muszę zadbać o to
    aby dane były zgodne z standardem SEPA dla przelewów bankowych.
    Generalnie u mnie sprowadza się do tego, że w string z nazwą mogą
    znajdować się wyłącznie znaki zgodne z standardem, pozostałe mogą być
    nawet całkowicie usunięte. Koduję w C#.
    Może ktoś miał takie zadanie i podpowie coś.
    Coś tam znalazłem w necie jakieś biblioteki ale jakoś mi nie działają w
    projekcie.

    z góry dzięki

    podrawiam
    Sławomir Własik
    www: https://netteria.net

  • 2. Data: 2017-05-18 16:34:59
    Temat: Re: Standard SEPA platforma .NET
    Od: "Netteria.NET" <s...@n...net>

    W dniu 18.05.2017 o 12:42, Netteria.NET pisze:
> [...]
    > Może ktoś miał takie zadanie i podpowie coś.
    > Coś tam znalazłem w necie jakieś biblioteki ale jakoś mi nie działają w

    Ok, problem rozwiązany:)
    Użyłem biblioteki wyrażeń regularnych i spoko działa.

    podrawiam
    Sławomir Własik
    www: https://netteria.net

  • 3. Data: 2017-05-31 21:11:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Użyłem biblioteki wyrażeń regularnych i spoko działa.

    W sensie wbudowanej w przestrzeni System.Text.RegularExpressions klasy? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz