  • 1. Data: 2013-08-10 10:53:45
    Temat: Stare złomy..
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Czy takie rzeczy jak P4 3GHz i Athlon XP 2000+ to są komuś jeszcze
    potrzebne?
    Rozbudowałem sobie ostatnio sprzęt i mam 2xP4 + XP, płyta, procesor,
    pamięć i grafika.
    Wyrzucić to szkoda, na aledrogo mi się nie chce wystawiać, może znacie
    kogoś komu się to przyda? Chodzi mi o użytkownika, nie handlarza...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2013-08-10 11:02:33
    Temat: Re: Stare złomy..
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jakie miałeś na nich temperatury?

  • 3. Data: 2013-08-10 11:21:55
    Od: Szejk <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-10 10:53, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > Wyrzucić to szkoda, na aledrogo mi się nie chce wystawiać, może znacie
    > kogoś komu się to przyda? Chodzi mi o użytkownika, nie handlarza...

    Moim zdaniem jakiś zbędny urzędas powinien się opiekować organizacją
    non-profit, do której by się takie rzeczy dostarczało, a np.
    wolontariusze by z tego coś składali i przekazywali do jakichś domów
    dziecka czy wręcz mniejszych, wiejskich szkół.
    No ale nie po to oni te magistry z zarządzań robili, by na takie bzdury
    czas poświęcać. Przecież Unia da na nowe. Wszystkim.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-08-10 11:32:06
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-10 10:53, Andrzej W. pisze:
    > Cześć,
    >
    > Czy takie rzeczy jak P4 3GHz i Athlon XP 2000+ to są komuś jeszcze
    > potrzebne?

    tak, zbieraczom metali kolorowych, procesory 1kG 500zł

  • 5. Data: 2013-08-10 12:37:08
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Czy takie rzeczy jak P4 3GHz i Athlon XP 2000+ to są komuś jeszcze
    > potrzebne?

    czemu nie? Zdarza mi się hobbystycznie czasem takie coś doprowadzić do
    stanu używalności i przekazać do jakiejś wiejskiej świetlicy.

  • 6. Data: 2013-08-10 13:06:00
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 10:53:45 +0200, Andrzej W. napisał(a):

> [...]
    > Wyrzucić to szkoda, na aledrogo mi się nie chce wystawiać, może znacie
    > kogoś komu się to przyda? Chodzi mi o użytkownika, nie handlarza...

    Jeśli ma co najmniej 1 GB RAM, to do netu jak znalazł.
    Daj ogłoszenie np. na http://gratyzchaty.pl/
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2013-08-10 14:34:17
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 13:06:00 +0200, GLaF napisał(a):

    > Jeśli ma co najmniej 1 GB RAM, to do netu jak znalazł.
    > Daj ogłoszenie np. na http://gratyzchaty.pl/

    Czytałem, że goście odzyskują złoto z procków i zarabiają niezły hajc.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 8. Data: 2013-08-10 15:15:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Wyrzucić to szkoda, na aledrogo mi się nie chce wystawiać, może znacie
    > kogoś komu się to przyda? Chodzi mi o użytkownika, nie handlarza...

    Pół roku temu wystawiłem procesor p4 630 z nieużywanym oryginalnym coolerem.
    Cena nie przekroczyła 1,25 zł.

  • 9. Data: 2013-08-10 15:20:47
    Od: Szejk <x...@x...xx>

    W dniu 2013-08-10 15:15, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej W." napisał w wiadomości grup
    >
    > Pół roku temu wystawiłem procesor p4 630 z nieużywanym oryginalnym
    > coolerem. Cena nie przekroczyła 1,25 zł.

    Bo jak dochodzi jeszcze koszt przesyłki, to trudno się dziwić. Mnie, gdy
    dawniej się chciało polować, udało się kupić dwie rzeczy po 1 zł. Niby
    darmo, ale + przesyłka. Mnie się wciąż opłacało, ale sprzedawców było mi
    trochę żal.

    --

  • 10. Data: 2013-08-10 15:35:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Szejk" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > No ale nie po to oni te magistry z zarządzań robili, by na takie bzdury
    > czas poświęcać. Przecież Unia da na nowe. Wszystkim.

    Świetny pomysł - czemu nie założysz takiej organizacji w swoim mieście?
    A być może jakieś pieniądze z Unii dostaniesz...