  • 1. Data: 2011-08-25 20:46:36
    Temat: Steve odchodzi!
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    Witam

    Nie wiem czy to dobrze czynie, czy mi czytnik (na wczasach) postów nie
    odbiera, ale rano przeczytałem że ze względów zdrowotnych Steve Jobs
    odchodzi z firmy. Kto będzie ściemniał przy promocji nowych produktów? Z
    jakim skutkiem? Narazie aple traci 5% na giełdzie. co będzie dalej?
    Firmy mi nie szkoda, ale faceta tak. Każdemu życzę zeby umarł ze
    starości, w otoczeniu prawnuków, a nie bankierów....

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-08-25 20:52:16
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 22:46:36 +0200, Tomasz napisał(a):

    > Nie wiem czy to dobrze czynie, czy mi czytnik (na wczasach) postów nie
    > odbiera, ale rano przeczytałem że ze względów zdrowotnych Steve Jobs
    > odchodzi z firmy.

    to jest trzeci rodzaj prawdy.
    Weź trzy oddechy, przetrzyj oczy, jakaś pigułka uspokajająca i przeczytaj
    tekst jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 3. Data: 2011-08-25 21:20:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz" <t...@g...pl> wrote in message
    > Nie wiem czy to dobrze czynie, czy mi czytnik (na wczasach) postów nie
    > odbiera, ale rano przeczytałem że ze względów zdrowotnych Steve Jobs
    > odchodzi z firmy.

    A raczej przestaje pełnić rolę CEO pozostając członkiem rady Zarządu.
    Z tego co wiem od stycznia jest i tak na zwolnieniu lekarskim, więc
    ta decyzja była tylko kwestią czasu.

    > Kto będzie ściemniał przy promocji nowych produktów? Z
    > jakim skutkiem? Narazie aple traci 5% na giełdzie. co będzie dalej?

    Zapytaj lepiej kogo teraz będą producenci Androida naśladować?

    > Firmy mi nie szkoda, ale faceta tak. Każdemu życzę zeby umarł ze
    > starości, w otoczeniu prawnuków, a nie bankierów....

    Żal mądrego człowieka, żal przodującej firmy technologicznej
    która tracąc charyzmatycznego i inteligentnego przywódcę
    pewnie stoczy się tak jak stoczyła się zanim do niej Jobs wrócił.

  • 4. Data: 2011-08-26 14:28:06
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-25 23:20, Pszemol pisze:

    > Żal mądrego człowieka, żal przodującej firmy technologicznej

    ??? technologinej ? ja bym raczej powiedział genialnej - marketingowej

  • 5. Data: 2011-08-26 15:14:01
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 25 08 2011 23:20, Pszemol pisze:

    > Żal mądrego człowieka, żal przodującej firmy technologicznej
    > która tracąc charyzmatycznego i inteligentnego przywódcę
    > pewnie stoczy się tak jak stoczyła się zanim do niej Jobs wrócił.

    Świetne kawały opowiadasz :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 6. Data: 2011-08-26 16:19:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "boxfish" <c...@g...pl> wrote in message

    > ??? technologinej ? ja bym raczej powiedział genialnej - marketingowej

    Tak byś powiedział bo z jednej strony jesteś niezorientowany
    na rynku elektroniki konsumenckiej a z drugiej jesteś ideologicznie
    nastawiony negatywnie w stosunku do tej firmy. Brak Ci obiektywizmu.

  • 7. Data: 2011-08-26 16:20:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > Świetne kawały opowiadasz :-)

    Zapoznaj się proszę z historią firmy Apple.
    Przypomnij sobie co się z nią działo gdy odszedł Jobs.
    Przypomnij sobie co się z nią stało gdy Jobs wrócił...
    Zerknij jakie ma ona od kilku lat notowania na rynku akcji.
    Zobaczysz jakie to ja kawały opowiadam...

  • 8. Data: 2011-08-26 17:08:46
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    > Zerknij jakie ma ona od kilku lat notowania na rynku akcji.
    > Zobaczysz jakie to ja kawały opowiadam...

    Ale czego to dowodzi? Tylko tego, że Jobs to świetny MARKETINGOWIEC. Co
    Apple wymyśliło? Niby komputer osobisty? Przed Apple II był TRS -80, nie
    mówiąc już o Altairze 8800. Komputer z graficznym systemem operacynym? Przed
    MacIntoshem był Xerox Star. Nie mów mi, że przez iPadem nie było odtwarzaczy
    mp3 a przed iPhonem telefonów z dotykowym ekranem...
    Jobs był kreatywny technologiczne tylko w czasach NeXT Inc. ale jak się
    skończyła jego samodzielna działalność? Cichą klęską i przejęciem
    zapomnianej firmy przez Apple.
    Apple to przede wszystkim marka wykreowana przed podnad 30 laty - pokolenia
    Amerykanów wychowywały się w szkołach najpierw na Apple II, potem
    McIntoshach a w końcy iMacach. Zobacz, że także w Polsce Apple chętnie
    wyposażał szkolne pracownie komputerowe. To buduje rozpoznawalność i
    przywiązanie do marki, a PeCety? W szkołach tylko składaki, często zupełnie
    no name...

  • 9. Data: 2011-08-26 18:59:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Apple wymyśliło? Niby komputer osobisty? Przed Apple II był TRS -80, nie
    > mówiąc już o Altairze 8800. Komputer z graficznym systemem operacynym?

    Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.
    Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.

    > Nie mów mi, że przez iPadem nie było odtwarzaczy mp3 a przed iPhonem
    > telefonów z dotykowym ekranem...

    Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    takich na pamięć wewnętrzną. Były dyskowe walkmany Sony...
    Duże, nieporęczne. Takie właśnie jakie wyroby Apple nie są.

    > Jobs był kreatywny technologiczne tylko w czasach NeXT Inc. ale jak się
    > skończyła jego samodzielna działalność? Cichą klęską i przejęciem
    > zapomnianej firmy przez Apple.

    Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.

> [...]
    > chętnie wyposażał szkolne pracownie komputerowe. To buduje rozpoznawalność
    > i przywiązanie do marki, a PeCety? W szkołach tylko składaki, często

    Zaraz mi będziesz wmawiał, że sukces iPhone, dziadowskiego telefonu
    opiera się wyłącznie na tym, że w szkołach były 20 lat temu komputery
    Apple II... Weź mnie nie rozśmieszasz.

  • 10. Data: 2011-08-26 19:09:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > na rynku elektroniki konsumenckiej a z drugiej jesteś ideologicznie
    > nastawiony negatywnie w stosunku do tej firmy. Brak Ci obiektywizmu.

    O, kolega jak widze wyznawca applea.

    Gdyby sie zastanowil w czym apple tak przoduje i podal przyklady moglbys sie
    zdziwic.