  • 1. Data: 2014-05-28 21:39:17
    Temat: Strona w kilku językach - jak prawidłowo zaplanować?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mam do wykonania serwis WWW w kilku językach. Muszę mieć na uwadze
    możliwość przyszłego pozycjonowania w Google w poszczególnych językach.
    Czy jest możliwe aby jeden serwis WWW z jedną domeną mógł mieć
    pozycjonowane podstrony w różnych językach? Jeśli tak, to o co
    powinienem zadbać?

    Jak wygląda zgłaszanie do Googli takiego serwisu aby mógł go wyszukać
    Polak, Anglik itd? Chyba nie da się jednej domeny zgłosić do google.pl i
    np. google.co.uk i innych google.xx i czy jest sens zgłaszania do wielu
    serwerów Google?

    Marek

  • 2. Data: 2014-05-28 22:30:34
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2014-05-28 21:39, Marek pisze:
> [...]
    > Polak, Anglik itd? Chyba nie da się jednej domeny zgłosić do google.pl i
    > np. google.co.uk i innych google.xx i czy jest sens zgłaszania do wielu

    Garść informacji mogącej się przydać:
    https://support.google.com/webmasters/answer/182192?
    hl=en

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2014-05-29 11:14:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-28 22:30, Cezary Tomczyk pisze:

    > Garść informacji mogącej się przydać:
    > https://support.google.com/webmasters/answer/182192?
    hl=en

    Dzięki :-) Wszystko jasne.