  • 1. Data: 2009-03-15 17:28:11
    Temat: Sumowanie ważności konta w PF?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Witam.
    Czy w przypadku play fresh występuje sumowanie ważności konta?
    Mam tutaj na myśli następującą sytuację:
    1. Dzisiaj doładowuję konto za 10 zł - konto mam ważne do przyszłego roku
    2. Jutro wykonuję tą samą operację i? - czy konto mam ważne już dwa lata czy
    jest ono nadal ważne rok?

  • 2. Data: 2009-03-15 17:41:04
    Temat: Re: Sumowanie ważności konta w PF?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gpjd06$93s$1@news.interia.pl...

    > 2. Jutro wykonuję tą samą operację i? - czy konto mam ważne już dwa lata
    > czy
    > jest ono nadal ważne rok?

    Czyli - jak to mowia.
    "Daj kurze grzędę a ona - jeszcze wyzej siędę".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-15 17:50:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SDD" news:gpjejf$h1g$1@news.onet.pl

    > Czyli - jak to mowia.
    > "Daj kurze grzędę a ona - jeszcze wyzej siędę".

    Stworzyłeś swój post dla samego pisania od czapy jak rozumiem... A jeżeli
    jesteśmy już przy przysłowiach:
    "Mowa jest srebrem a milczenie złotem" - pomyśl o tym kiedy będziesz
    "produkował" kolejny post, który nie wnosi nic do dyskusji.

  • 4. Data: 2009-03-15 18:08:03
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > "Mowa jest srebrem a milczenie złotem" - pomyśl o tym kiedy będziesz
    > "produkował" kolejny post, który nie wnosi nic do dyskusji.

    No wybacz, ale to jednak smieszne jest, aby się martwić, czy można obnizyc
    koszty utrzymania numeru z 5 zł na rok na jeszcze mniej...
    Problem wydaje nam się absurdalny co chyba mamy prawo tu wyrazić, prawda?

    S.

  • 5. Data: 2009-03-15 18:57:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Skylla" news:gpjg64$lg6$1@news.onet.pl

    > No wybacz, ale to jednak smieszne jest, aby się martwić, czy można obnizyc
    > koszty utrzymania numeru z 5 zł na rok na jeszcze mniej...

    Śmieszna wydaje mi się twoja interpretacja zwykłego pytania.

    > Problem wydaje nam się absurdalny co chyba mamy prawo tu wyrazić, prawda?

    Jeżeli absurdem nazywasz to, że ktoś się o coś pyta co wcale oczywiste nie
    jest to mogę ci tylko współczuć.

    Nie będę cię oceniał bo nie mam do tego żadnego prawa, proszę cię tylko o to
    abyś nie pisał/odpowiadał na posty, w których nie chcesz zaprezentować
    żadnych merytorycznych przemyśleń, związanych z głównym nurtem wątku/tematu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-03-16 14:42:21
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał

    > Śmieszna wydaje mi się twoja interpretacja zwykłego pytania.

    Ktoś, kiedyś napisał, że Usenet to nie prawo. To przywilej...
    Innymi słowy: jeśli nie jesteś przygotowany na inne myślenie niż Twoje
    własne, to o(d)puść (sobie) to miejsce.

    Ukłony,
    Maciek.