  • 11. Data: 2021-04-28 15:11:49
    Temat: Re: Świat Cię potrzebuje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Apr 2021 09:22:40 +0100, K wrote:

    > Pewnie tak samo jak w gokarcie albo na rowerze bo oferuje ten sam poziom
    > szczelnosci kabiny.

    Ale przeciez w spalinowych tez nie jest szczelna.
    Przynajmniej u mnie, bo mi dmuchawa stale wieje "swiezym" powietrzem.
    Czasem smierdzi ..

    > Moze kolejna wersja dostanie przynajmniej filtr
    > kabinowy. Twizzy bardziej mi przypomina to:
    > https://www.careco.co.uk/item-s-ms03079/abilize-kond
    or-cabin-scooter/
    > niz samochod.

    Ale ... wraz z zanikiem aut spalinowych bedzie mozna odszczelnic
    kabine :-)
    Albo sie zabroni spaliniakom wjazdu do miasta :-P

    J.

  • 12. Data: 2021-04-28 20:02:02
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.04.2021 o 10:22, K pisze:

    > Pewnie tak samo jak w gokarcie albo na rowerze bo oferuje ten sam poziom
    > szczelnosci kabiny.

    To po co się trudzą robiąc drzwi, okna i dach?

    > Moze kolejna wersja dostanie przynajmniej filtr
    > kabinowy.

    Po co filtr kabinowy w otwartym samochodzie?

    Bo ma 4 kółka?

  • 13. Data: 2021-04-28 20:03:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.04.2021 o 10:57, _Master_ pisze:

    > Włącz sobie bulgotanie w głośnikach ;-)

    I stukanie w głowę?

  • 14. Data: 2021-04-28 20:18:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.04.2021 o 15:11, J.F pisze:

    > Ale przeciez w spalinowych tez nie jest szczelna.
    > Przynajmniej u mnie, bo mi dmuchawa stale wieje "swiezym" powietrzem.
    > Czasem smierdzi ..

    No .. poprzedzający smrodzi Tobie, Ty następnemu itd.

    or-cabin-scooter/

    > Ale ... wraz z zanikiem aut spalinowych bedzie mozna odszczelnic
    > kabine :-)
    > Albo sie zabroni spaliniakom wjazdu do miasta :-P

    Gdybyśmy zaczynali to by można było.

  • 15. Data: 2021-04-29 13:08:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/04/2021 19:02, ii wrote:

    > To po co się trudzą robiąc drzwi, okna i dach?

    > Po co filtr kabinowy w otwartym samochodzie?

    Taki kupiles samochod to nie marudz. Normalne auta maja w miare szczelna
    kabine i przy sprawnym filtrze kabinowym zatrzymuja nawet do 90%
    szkodliwych zanieczyszczen w zaleznosci od wielkosci czastek. Bosch
    twierdzi, ze jego samochodowa HEPA zatrzymuje 99% czastek do wielkosci
    0.3 mikrona.

    Ogolnie z budowy nadwozia.

  • 16. Data: 2021-04-29 13:09:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/04/2021 14:11, J.F wrote:

    > Ale przeciez w spalinowych tez nie jest szczelna.
    > Przynajmniej u mnie, bo mi dmuchawa stale wieje "swiezym" powietrzem.
    > Czasem smierdzi ..

    Tak ale zauwaz, ze przy sprawnym filtrze kabinowym ogromna wiekszosc
    zanieczyszczen nie przenika do srodka.

  • 17. Data: 2021-04-29 15:21:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.04.2021 o 13:08, K pisze:

> [...]
    > szkodliwych zanieczyszczen w zaleznosci od wielkosci czastek. Bosch
    > twierdzi, ze jego samochodowa HEPA zatrzymuje 99% czastek do wielkosci

    Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko
    przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi
    tylko będzie patrzał na tego przed nim.

    > Ogolnie z budowy nadwozia.

    Ale kółka też ma 4.

  • 18. Data: 2021-04-29 16:37:58
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/04/2021 14:21, ii wrote:

    > Ale śmierdzą i hałasują co można stwierdzić organoleptycznie. Tylko
    > przeciętny kmiot jadący spalinowcem nawet nie pomyśli, że sam smrodzi
    > tylko będzie patrzał na tego przed nim.

    No takie sa samochody i jeszcze przez jakis czas beda, wiesz to przeciez
    bo sam jak reszta tych kmiotow masz spalinowe. Pozbyl bys sie ale wiesz,
    ze Twizzy nadaje sie na wozek do golfa albo na zakupy, a
    pelnowartosciowy elektryk nie spelnia twoich i twojej rodziny oczekiwan
    oraz jest za drogi.

    > Ale kółka też ma 4.

    i kierownice.

  • 19. Data: 2021-04-29 21:35:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.04.2021 o 13:09, K pisze:

    > Tak ale zauwaz, ze przy sprawnym filtrze kabinowym ogromna wiekszosc
    > zanieczyszczen nie przenika do srodka.

    Tylko na zewnątrz zostaje. Brawo.

  • 20. Data: 2021-04-29 23:17:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.04.2021 o 16:37, K pisze:

> [...]
    > ze Twizzy nadaje sie na wozek do golfa albo na zakupy, a
    > pelnowartosciowy elektryk nie spelnia twoich i twojej rodziny oczekiwan

    No i czemu Ty masz z tym problem a nie ja?

    > i kierownice.

    O tak, kierownicę ma ... inną.