  • 31. Data: 2021-05-05 10:21:33
    Temat: Re: Świat Cię potrzebuje
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2021 20:49, ii wrote:

    > Nonsens. Chodziło wyłącznie o to, że kierowca spalinowego jest
    > ograniczony mentalnie bo nigdy nie znalazł się w nieco tylko odmiennej
    > sytuacji, że czuje co sąsiednie samochody emitują. Możesz to sobie
    > sprawdzić nawet w kabrio i będąc pieszym. No ale na razie jesteś
    > mentalnie skrzywiony. Dlatego właśnie postrzegasz sprawy inaczej niż się
    > mają.

    No, teraz sie zastanowmy chwile kto jest bardziej ekologiczny. Ja z
    dizlem euro6 czy ty albo koniu z flota samochodow pod domem skladajaca
    sie z jednego na wegiel i kilku spalinowych? I to jest najzabwniejsze,
    ze ci ktorzy sa najmniej ekologiczni najwiecej pisza o ekologii
    wytykajac innym jakie to oni maja zakute lby albo jakimi hejterami sa
    gdy nie kupuja tego co mowisz. Kupiles sobie auto bez drzwi, ktore
    spelnia ta sama funkcje co elektryczna hulajnoga i masz pretensje, ze
    smierdzi (moze to pot?), jest glosno, wieje wiatr i jestes wystawiony na
    promieniowanie UV, cieplo i zimno na przemian, a na sam koniec piszesz,
    ze to ja mam problem. Nie, to nie ja mam problem. Dopoki nie stane w
    korku z jakims dymiacym na wszystkie mozliwe kolory starym smietnikiem
    to nic nie czuje, co wiecej ty tez nic nie czules dopoki sobie nie
    kupiles Twizzy i nie zaczales sobie wkrecac, ze jestes eko.

    > A Tobie nie?

    Owszem, ale nie robie z tego problemu. Przejade kilka km i przestaje.

  • 32. Data: 2021-05-05 10:42:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 May 2021 09:21:33 +0100, K wrote:
> [...]

    Czesto sie znajduje.
    I czasem nawet wtedy mysli "powinni takich zlomow zabronic"

    Ale to o innych, za swoim to nie stoi :-)

> [...]
    > sie z jednego na wegiel i kilku spalinowych? I to jest najzabwniejsze,
    > ze ci ktorzy sa najmniej ekologiczni najwiecej pisza o ekologii

    No ale on ma jeszcze PV na dachu, wiec produkuje prad ekologiczny, nie
    z wegla.

    Jak jeszcze produkuje w dziennym szczycie, a laduje w nocy, to moze
    efektywnie zmniejsza produkcje CO2.
    J.

  • 33. Data: 2021-05-05 11:30:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 10:21, K pisze:

> [...]
    > to nic nie czuje, co wiecej ty tez nic nie czules dopoki sobie nie
    > kupiles Twizzy i nie zaczales sobie wkrecac, ze jestes eko.

    No tak, masz problem mentalny.

    > Owszem, ale nie robie z tego problemu. Przejade kilka km i przestaje.

    Sam widzisz, problemu gnojówki nie ma a spalin jest.

  • 34. Data: 2021-05-05 12:24:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/05/2021 09:42, J.F wrote:

> [...]
    > z wegla.
    >
    > Jak jeszcze produkuje w dziennym szczycie, a laduje w nocy, to moze

    No ale gdzies dalej niz do sklepu to jezdzi jednak spalinowym, zima tez
    nim nie jezdzi bo bez drzwi troche pizdzi po lapach. To jest jak
    kupowanie CocaColi zero i do tego Snickersa.

  • 35. Data: 2021-05-05 12:28:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 05/05/2021 10:30, ii wrote:

    > No tak, masz problem mentalny.

    Faktycznie, ja mam problem mentalny... wez mnie nie oslabiaj. Hejterem
    mnie jeszcze nazwij.

    > Sam widzisz, problemu gnojówki nie ma a spalin jest.

    Nie, to jest ten sam problem. Przejade pare km i problem znika i tu cie
    musze zmartwic, bo za 20 lat ten problem nadal bedzie istnial.

  • 36. Data: 2021-05-05 17:15:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 05.05.2021 o 12:24, K pisze:

    > No ale gdzies dalej niz do sklepu to jezdzi jednak spalinowym, zima tez
    > nim nie jezdzi bo bez drzwi troche pizdzi po lapach. To jest jak
    > kupowanie CocaColi zero i do tego Snickersa.

    A kto nie ma drzwi?