  • 111. Data: 2022-08-12 20:05:37
    Temat: Re: Światowe Forum Ekonomiczne wzywa do zakończenia "marnotrawstwa" prywatnych samochodów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2022 18:16:46 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Możliwe. Te "pod" tutaj oznacza kilka kilometrów raptem i w zależności od
    > dojazdu nie musi być wadą.

    Jak masz samochod.
    Bo inaczej bywa wadą, wiekszą lub mniejszą.

    I z samochodem tez bywa wadą, jak planujesz jakies picie.

    I jeszcze droga musi byc fajna - do/z Siechnicy duze korki.

    No i parking trzeba miec "w miescie", jak tam czesto jezdzisz.

    > Nie wiem, zupełnie się nie interesuję.

    Wroclaw jest dosc drogi.

    J.

  • 112. Data: 2022-08-13 09:30:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.08.2022 o 20:05, J.F pisze:

    > I jeszcze droga musi byc fajna - do/z Siechnicy duze korki.

    Siechnice. Do Siechnic.

    --
    Pete