  • 1. Data: 2013-07-03 09:09:07
    Temat: Świece NGK - zimniejsza świeca, a odpalanie zimą
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cześć,

    Zastanawiam się, czy założenie zimniejszych świec, niż były (BKR6EKC
    zamiast BKR5EK) spowoduje jedynie wolniejsze nagrzewanie się samochodu,
    czy może spowodować problemy z odpaleniem zimą. Jakieś dośiadczenia?

    Drugie pytanie o różnicę między EK i EKC. Tu jest tabelka:

    http://www.chmurka.net/r/ngk.pdf

    Ale jakoś nie mogę znaleźć tutaj tego C...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 2. Data: 2013-07-03 09:38:42
    Temat: Re: Świece NGK - zimniejsza świeca, a odpalanie zimą
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamiast BKR5EK) spowoduje jedynie wolniejsze nagrzewanie się samochodu,
    > czy może spowodować problemy z odpaleniem zimą. Jakieś dośiadczenia?

    Ciepłota świecy nie ma wpływu na temperature silnika.
    Ma wpływ na temepraturę świecy i powinna być taka jaką przewidział producent
    aby się wystarczająco oczyszczała nie przegrzewając. Dasz zimniejsze to się
    zgromadzi na nich nagar.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz