  • 1. Data: 2013-08-23 10:05:48
    Temat: Szkoła Jazdy Kraków
    Od: PrzyszlyKrk <konrademski@_NOSPAM_o2.pl>

    Jeśli pomyliłem grupy to szczerze przepraszam, jestem nowy, więc trochę
    muszę jeszcze ogarnąć.

    Mam kilka pytań, zabieram się do robienia prawka kat. A2, Znacie może
    jakąś dobrą szkołę jazdy w Krakowie, abym w miarę szybko zrobił kurs, i
    czy kat. A2 mogę zrobić gdzieś w kursie ekspresowym?

    P.S. Jeździłem wcześniej sporo na krosie, konkretniej Kawasaki kx125,
    trudniej ogarnąć ścigacza czy krosa? abym miał jakieś porównanie ;)

    z góry ogromne dzięki.

    Pozdrawiam Konrad

  • 2. Data: 2013-08-23 10:30:11
    Temat: Re: Szko?a Jazdy Krak?w
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    PrzyszlyKrk pisze:

    > P.S. Jeździłem wcześniej sporo na krosie, konkretniej Kawasaki kx125,
    > trudniej ogarnąć ścigacza czy krosa? abym miał jakieś porównanie ;)

    Na szosie inaczej hamujesz-głównie przód. Nie lekceważysz krawężników i
    innych przeszkód. Piasek na zakręcie nie ułatwia. Ogólnie na asfalcie
    masz większy rozrzut przyczepności, od bardzo dobrej do żadnej. Na
    krosie zwykle masz przeciętną przyczepność.
    Poza tym silnik 4-sów hamuje silnikiem - to może Ci trochę przeszkadzać
    przy robieniu ósemek.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-08-23 17:36:20
    Od: przyszlyKrk <konrademski@_NOSPAM_o2.pl>

    Piotr Rezmer napisal

> [...]
    > krosie zwykle masz przeciętną przyczepność.
    > Poza tym silnik 4-sów hamuje silnikiem - to może Ci trochę przeszkadzać

    dzięki wielkie, każda inf. mi się przyda, a co do szkoły to nie
    orientujecie sie?, nie chce się skusic na promocyjna cene, wole wiecej
    zaplacic ale nauczyc sie wszystkiego dobrze.

    jeszcze raz wielkie dzieki za odpowiedz

  • 4. Data: 2013-08-26 00:16:01
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 17:36:20 UTC+2 użytkownik przyszlyKrk napisał:

    > ..., a co do szkoły to nie
    >
    > orientujecie sie?, nie chce się skusic na promocyjna cene, wole wiecej
    >
    > zaplacic ale nauczyc sie wszystkiego dobrze.

    Ja kurs robiłem tu:
    http://www.szkola-motocyklistow.pl/
    Opinie znajdziesz w sieci (w skrócie: drogo ale solidnie).

    Pozdr,
    Mariusz