  • 1. Data: 2020-07-01 11:59:21
    Temat: Sztuczna sieć 3 fazowa - LISN (wypożyczenie)
    Od: sword <n...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Potrzebuję do badań w komorze sztuczną sieć 3 fazową (na 1-2 dni).

    Gdzie można w Polsce wypożyczyć taki sprzęt? Ostanio korzystałem
    z ASTATu ale niestety aktualnie jest niedostępna.

    Może ktoś z Was ma taką na półce i mógłby udostępnić? :)

    Pozdrawiam,
    --
    sword

  • 2. Data: 2020-07-14 20:16:48
    Temat: Re: Sztuczna sieć 3 fazowa - LISN (wypożyczenie)
    Od: sword <n...@p...onet.pl>

    On 2020-07-01 11:59, sword wrote:
    > Gdzie można w Polsce wypożyczyć taki sprzęt? Ostanio korzystałem
    > z ASTATu ale niestety aktualnie jest niedostępna.
    >
    > Może ktoś z Was ma taką na półce i mógłby udostępnić? :)

    Jak by ktoś potrzebował to mają w BEMCu/Mawi W Rzezawie.

    https://www.mawi-poland.pl/badania-emc.html

    --
    sword