  • 1. Data: 2009-07-24 01:19:00
    Temat: Szukam czerwonej myszki do netbooka HP Vivienne Tam
    Od: "Ken82" <k...@w...pl.NOSPAM>

    Szukam dla mojej dziewczyny, ładnej myszki,
    chyba czerwonej, aby pasowała do jej netbooka
    HP mini Vivienne Tam:
    http://laptopy.info.pl/aktualnosci/Premiera_HP_Mini_
    Vivienne_Tam_Edition_w_Polsce_/547
    Czy możecie mi jakąś polecić, DOBRĄ i ŁADNĄ i czerwoną!

    --
    Ken82

  • 2. Data: 2009-07-24 01:44:41
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Ken82 pisze:
> [...]
    > http://laptopy.info.pl/aktualnosci/Premiera_HP_Mini_
    Vivienne_Tam_Edition_w_Polsce_/547

    > Czy możecie mi jakąś polecić, DOBRĄ i ŁADNĄ i czerwoną!

    http://allegro.pl/item691111747.html
    Mam tą mysz w laptopie, z tym ze czarną - spisuje sie swietnie, jak to logitech
    Rozmiary raczej kompaktowe takze idealna dla kobiety

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 3. Data: 2009-07-24 04:39:34
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 03:19:00 +0200, Ken82 napisał(a):

> [...]
    > http://laptopy.info.pl/aktualnosci/Premiera_HP_Mini_
    Vivienne_Tam_Edition_w_Polsce_/547
    > Czy możecie mi jakąś polecić, DOBRĄ i ŁADNĄ i czerwoną!

    Szukaj myszy Microsoftu.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 4. Data: 2009-07-24 12:23:20
    Od: "Ajoka" <a...@w...pl.TNIJOGON>

    W proline możesz filtrować po kolorze:
    http://proline.pl/?g=Myszki+i+podk%B3adki&c_kolor=cz
    erwony

    Ja bym kupił: Microsoft Wireless Notebook 5000 ZJA-00011 red
    choć trochę droga.

  • 5. Data: 2009-07-24 18:54:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ken82 pisze:
> [...]
    > http://laptopy.info.pl/aktualnosci/Premiera_HP_Mini_
    Vivienne_Tam_Edition_w_Polsce_/547
    > Czy możecie mi jakąś polecić, DOBRĄ i ŁADNĄ i czerwoną!

    Nie doczytałeś na tej stronie, że ten notebook zawiera już w swoim
    komplecie mysz:
    Stylowe akcesoria
    Bezprzewodowa mysz optyczna HP Wireless Optical Mouse Vivienne

    --
    animka