  • 1. Data: 2009-10-12 13:55:25
    Temat: Szukam elektroniki dysku....
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    ... SP0812C

    Ma może ktoś i chce się pozbyć?

    Darek

  • 2. Data: 2009-10-12 14:56:41
    Temat: Re: Szukam elektroniki dysku....
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Dariusz Domagała wrote:
    > ... SP0812C
    >
    > Ma może ktoś i chce się pozbyć?

    Bardzo ułatwiasz, każdy zna na pamięć model swojego dysku i wie,
    że to Samsung 80GB ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-10-12 21:43:11
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <havckt$naq$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Dariusz Domagała
    napisał(a):

    > ... SP0812C

    Mam taki dysk.

    > Ma może ktoś i chce się pozbyć?

    To zależy - czy ta elektornika ponownie do mnie wróci, czy nie.
    No i za ile - ale to już nie miejsce na tego typu rozmowy.

    Ewentualne propozycje możesz mi wysłać na maila (priv), a ja jutro
    spróbuję go jeszcze podłączyć, żeby upewnić się, iż jest sprawny (choć
    ma taką nalepkę przeze mnie nalepioną - tylko dosyć dawno go nie
    podłączałem).

    Jacek