  • 1. Data: 2018-12-20 23:12:36
    Temat: Szybki wybór telefonu
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Córka (dorosła) szuka telefonu. Cechy pożądane:
    Żwawy
    Dobre zdjęcia
    Biały
    Kanciaty

    Znalazła te:
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-g
    alaxy-a8-2018-zloty.bhtml

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/huawei-p2
    0-lite-czarny.bhtml

    Już się pogodziła, że białych nie ma.

    Ja nie mam pojęcia, który. Jedynie może to, że jeden ma Androida 8, ale
    czy to jakiś ważny atrybut?
    W cenie powyższych.

    Wysłać ja do marketu, aby sprzedawca coś doradził? Czy może ktoś coś
    podpowie?

    Robert

  • 2. Data: 2018-12-21 08:42:41
    Temat: Re: Szybki wybór telefonu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy to jakiś ważny atrybut?
    > W cenie powyższych.
    >
    > Wysłać ja do marketu, aby sprzedawca coś doradził? Czy może ktoś coś

    S9+, natomiast kolor biały tu:
    https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-s9-plus-skins
    tylko trzeba wypełnić wszystkie zakładki: Back, Camera, Front Top, Front
    Bottom.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-12-21 09:03:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-21 o 08:42, Adam pisze:

> [...]
    > https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-s9-plus-skins
    > tylko trzeba wypełnić wszystkie zakładki: Back, Camera, Front Top, Front
    Tylko założeniem była cena w okolicach tysiąca. :-(

    Robert

  • 4. Data: 2018-12-21 11:03:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    0-lite-czarny.bhtml

    > Już się pogodziła, że białych nie ma.
    >
    > Ja nie mam pojęcia, który. Jedynie może to, że jeden ma Androida 8, ale

    Z tych dwóch wybrałbym Samsunga z uwagi na wodoszczelność - wbrew
    pozorom to się może przydać, ponieważ telefon może znaleźć się w
    wilgotnych warunkach. Wcześniejszą wersją Androida nie przejmuj się, na
    pewno będzie aktualizacja. Mam model z ubiegłego roku (A3 2017) i do
    niego już dawno przyszła aktualizacja do Oreo. Zresztą Nougat też
    działał poprawnie.

    > Wysłać ja do marketu, aby sprzedawca coś doradził? Czy może ktoś coś
    > podpowie?

    Tylko nie to )))

    Piotr

    P.S. Możesz zobaczyć moje eksperymenty z Samsungiem A3 2017 jako kamerą
    podwodną ;) https://youtu.be/owGykc17hE8

  • 5. Data: 2018-12-21 11:44:09
    Od: p...@g...com

    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-g
    alaxy-j7-2017-dual-sim-czarny.bhtml

    ps huawei ma notcha

  • 6. Data: 2018-12-21 13:00:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robert Wańkowski pisze tak:

    > Córka (dorosła) szuka telefonu.

    To może taki?
    https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a7_(2018)-93
    40.php

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2018-12-21 14:05:56
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 21.12.2018 o 11:44, p...@g...com pisze:
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-g
    alaxy-j7-2017-dual-sim-czarny.bhtml

    > ps huawei ma notcha

    https://www.mediaexpert.pl/smartfony/smartfon-samsun
    g-galaxy-j7-2017-sm-j730f-czarny,id-898812
    Tutaj 100zł taniej i jest sensowny wybór.

  • 8. Data: 2018-12-21 14:21:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-12-21 11:44, p...@g...com wrote:
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-g
    alaxy-j7-2017-dual-sim-czarny.bhtml

    > ps huawei ma notcha

    I po co jest ten notch? lol

    Seria J jest niższa od A i m.in. nie ma wodoszczelności.

  • 9. Data: 2018-12-21 14:27:19
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-12-21 o 14:21, Uncle Pete pisze:
    alaxy-j7-2017-dual-sim-czarny.bhtml

    > I po co jest ten notch? lol
    >
    > Seria J jest niższa od A i m.in. nie ma wodoszczelności.

    A dokładnie to seria J jest najtańszym gównem robionym przez Samsunga.
    Seria A trzyma poziom.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 10. Data: 2018-12-22 09:16:27
    Od: p...@g...com

    Seria A to nieudane pozycjonowane w klasie średniej bo jest po prostu za droga. W
    stosunku do J7 2017 nie widzę żadnych znaczących różnic a w tej kategorii cenowej
    można już mieć topowego chińczyka. Dla kobiety która nie ma jakiś specjalnych wymagań
    J7 styknie, kupiłem żonie jakieś pół roku temu za 160 EUR i jest zadowolona.