  • 1. Data: 2009-11-18 15:24:04
    Temat: TV Toshiba Regza
    Od: solex <s...@a...net.pl>

    Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
    - Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

    solex

  • 2. Data: 2009-11-18 15:42:21
    Temat: Re: TV Toshiba Regza
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "solex" <s...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
    >- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

    Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

  • 3. Data: 2009-11-18 18:59:50
    Od: solex <s...@a...net.pl>

    On 18 Lis, 16:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Użytkownik "solex" <s...@a...net.pl> napisał w
    wiadomościnews:72b08f23-c6d5-464c-85b8-8526bf0a633e@
    v30g2000yqm.googlegroups.com...

    > Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

    re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

  • 4. Data: 2009-11-18 19:38:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "solex" <s...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    v30g2000yqm.googlegroups.com...

    > Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

    >re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

    Jasne.
    Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

  • 5. Data: 2009-11-18 20:22:27
    Od: "PiWa" <p...@t...pl>

    > Jasne.
    > Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

    Pewnie liczy ze w dzisiejszych czasach mozna tv sciagnac z netu :)

    Solex, spoko, jak poprosisz to Ci go spakuja nawet jakos ladnie, np
    winrar'em :P
    Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle
    moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

    --
    PW

  • 6. Data: 2009-11-19 06:10:57
    Od: solex <s...@a...net.pl>

    wiadomościnews:he1if1$cuh$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle
    > moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

    re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku ! Nie widzę w
    tym nic
    niestosownego. Zdaję sobie sprawę, że może, to być trudna odpowiedź,
    ale "spakowanie" tak błahej odpowiedzi byłoby dobrej, ale dla MIKOŁAJA
    na gwiazdkę !!

    ps. zdaję sobie sprawę, co to są (fora) i informacja w tym kierunku
    winna być zastosowana, do innych (użytkowników) Jeśli chodzi o j/w
    odbiornik, to został on zakupiony w sklepie jako (oryginalny) i
    zapakowany, ale nie WinRAR'em i chodzi o odbiór TV kablowej..

    solex

  • 7. Data: 2009-11-19 06:59:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "solex" <s...@a...net.pl> napisał w wiadomości news:

    >re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

    To że Tobie się tak wydaje niajk nie oznacza że tak było.

    >chodzi o odbiór TV kablowej..

    Zwłaszcza jeśli uważasz, że pytałeś o to co powyżej.

  • 8. Data: 2009-11-19 07:16:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    solex pisze:

    > re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

    prosta to może być odpowiedź, bo Twoje pytanie było dla wszystkich
    (prócz Ciebie) niezrozumiałe.

    Nie widzę w
    > tym nic
    > niestosownego. Zdaję sobie sprawę, że może, to być trudna odpowiedź,
    > ale "spakowanie" tak błahej odpowiedzi byłoby dobrej, ale dla MIKOŁAJA
    > na gwiazdkę !!

    zamiast filozofować sformułowałbyś pytanie na nowo.
    tekiego modelu nie widzę, może brakuje jakiś literek.
    ma odbiornik dvb-t czyli cyfrowa naziemna,
    kablówka cyfrowa korzysta z dvb-c i nie sądzę by miał wbudowany,
    poza tym od kablówki dostajesz box-a.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 9. Data: 2009-11-19 13:14:01
    Od: Marek <n...@a...w.pl>

    Cześć solex
    Wed, 18 Nov 2009 22:10:57 -0800 (PST) w
    m.googlegroups.com>
    napisałeś:

    > i chodzi o odbiór TV kablowej..

    ROTFL...!
    a wydawało mi się, że - z trudem wprawdzie - ale pytanie zrozumiałem.
    pokrętną drogą chadza logika.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2009-11-19 18:43:25
    Od: solex <s...@a...net.pl>

    On 19 Lis, 14:14, Marek <n...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > Marek
    > - Jednego.
    > - Ilu jasnowidzów potrzeba do zmiany żarówki?

    Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
    cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę
    mówiąc nie widzę w tym zapytaniu, nic owianego tajemnicą.Moim zamiarem
    było uzyskać TYLKO informację na ten temat i nic poza tym!!
    Nie jest przy tym istotne, skąd będzie odbierany, sygnał telewizyjny.
    Nazwę, jak i symbol odbiornika, uzyskałem z oryginalnej instrukcji..

    solex
    nigdy nie kłuć się z głupcem