  • 21. Data: 2011-12-06 12:15:06
    Temat: Re: TV do 2tys.
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik NoTak napisał:

    > Wiekszosc dostepnych w handlu to 1024x768 w mediamarkt stawiaja je
    > specjalnie kolo 1920x1080 widac wyraznie na tym samym obrazie sitko
    > pikseli na plazmie. Pozatym wypala sie szybko i zre prad.

    No to walnąłeś:) a w Ameryce biją Murzynów
    1. akurat plazma lepiej reaguje na zmianę rozdzielczości i w modelach
    podobnej klasy (np Panasonica) gołym okiem nie zauważysz różnicy
    1024x768 w stosunku do HD
    2. Wspólczesne plazmy nie zużywają dużo wiecej prądu niż LCD, w każdym
    razie nie sa to ilości o które warto się zabijać, kilka do kilkanaście %
    w stosunku do LCD a te tule samo w stosunku do LED
    3. Wypalanie plazmy to już prehistoria, współczesne są nawet trwalsze od
    LCD

    Oczywiście wybór telewizorów w tej cenie jest duży, zarówno LCD jak
    plazm, najlepiej przejśćsię do jakiegos sklepu dla idiotów, spisać kolka
    modeli, poźniej pogooglować, poczytać opinie a i tak okaże sie że
    szwagier kupił lepszy taniej:)

  • 22. Data: 2011-12-06 12:28:04
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    4CX250 nabazgrał(a):

    > Taki badziew z tesco jak hannspree czy jak mu tam już na półce stojąc ma
    > smieci na ekranie w postaci jakiś lewych białych pikseli?
    > Tym się też różnią.

    Też jest to możliwe bo matryce przechodzą kontroling i te lepsze idą na
    wyższą półkę a te z wadami idą do sprzętu low-end takich producentów jak
    tesco.
    Druga sprawa to elektronika odpowiedzialna za przetważanie sygnału
    analogowego na cyfrowy, odpowiednie zestrojenie barw, trwałość elementów np.
    jakość kondensatorów + wiele inny parametrów odpowiedzialnych za
    wyświetlanie obrazu.

    To jak byś chciał porównać poloneza do ferrari ... jedno i drugie ma silnijk
    + 4 koła ale jakoś wolał bym ferrari :)

  • 23. Data: 2011-12-06 13:01:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-06 09:54, Arti pisze:

    > We wszystkim.

    A to ciekawe. Jak kupowałem 2 lata temu telewizor, to jedyne LCDki z
    dobrej jakości obrazem to były Philipsy z wyższej półki. Ale musiałbym
    wydać 2 razy tyle co na plazmę Panasonic TX-P42S. W cenie 2.5kpln nie
    znajdowałem żadnego sensownego LCD 42 cale.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2011-12-06 17:07:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.12.2011 13:28, Chris pisze:

    > Druga sprawa to elektronika odpowiedzialna za przetważanie sygnału
    > analogowego na cyfrowy,
    no to do tego najlepsza będzie plazma o jak najmniejszej rozdzielczośći.
    jeśli chcesz odbierać sygnał analogowy, to jakość telewizora nie ma
    znaczenia. znaczenie ma jedynie zastosowany algorytm wyświetlający marny
    obraz na wielkim ekranie.

    ToMasz

  • 25. Data: 2011-12-07 09:41:11
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

> [...]
    > jeśli chcesz odbierać sygnał analogowy, to jakość telewizora nie ma
    > znaczenia. znaczenie ma jedynie zastosowany algorytm wyświetlający marny

    Mi prywatnie nie odpowiada obraz z plazmy co nie znaczy że jest zły :)

  • 26. Data: 2011-12-07 10:37:20
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):

    >A to ciekawe. Jak kupowałem 2 lata temu telewizor, to jedyne LCDki z
    >dobrej jakości obrazem to były Philipsy z wyższej półki.

    Zapomniales dodac: ktore widzialem.

  • 27. Data: 2011-12-08 16:45:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-07 11:37, Kell a pisze:

    > Zapomniales dodac: ktore widzialem.

    No tak masz słuszność. Chodziłem po sklepach i oglądałem telewizory pod
    kątem kupna. Nie wykluczam, że gdzieś się zakonspirowały jakieś tanie,
    dobre lcdeki, które nie chciały być kupione.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2011-12-09 08:01:55
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):

    >No tak masz słuszność. Chodziłem po sklepach i oglądałem telewizory pod
    >kątem kupna. Nie wykluczam, że gdzieś się zakonspirowały jakieś tanie,
    >dobre lcdeki, które nie chciały być kupione.

    No skoro napisales, ze jedynymi telewizorami LCD z dobra jakoscia obrazu byly
    Philipsy
    z gornej polki cenowej, to zalozylem z duza doza prawdopodobienstwa, ze nie widziales
    wszystkich telewizorow na rynku.

  • 29. Data: 2011-12-09 20:55:50
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-09 09:01, Kell a pisze:

> [...]
    Philipsy
    > z gornej polki cenowej, to zalozylem z duza doza prawdopodobienstwa, ze nie

    Podejrzewam ze niewielu jest ludzi którzy widzieli wszystkie telewizory
    na rynku.
    Oglądałem wiele typów telewizorów lcd na półkach sklepowych oraz
    kupionych przez znajomych i byłem bardzo rozczarowany jakością obrazu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2011-12-09 20:59:23
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]

    Oglądałem wiele typów telewizorów lcd na półkach sklepowych oraz
    kupionych przez znajomych i byłem bardzo rozczarowany jakością obrazu.
    LCD miały (przynajmniej wtedy) deklarowane lepsze parametry - jak
    rozdzielczość ale jeśli chodzi o jakość obrazu to tak jak pisałem z
    reguły jakość porównywalną do przyzwoitej plazmy, miały telewizory LCD z
    półki cenowej dwa razu wyższej.

    --
    pozdrawiam
    MD