  • 1. Data: 2010-12-03 19:55:10
    Temat: TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Telefon komóórkowy mam prepaid, bo boje sie wiazać abonamentem. PRzy
    moich rozmowach wychodzi mnie taniej, choć abonament zawyczaj powienien
    być /jest - tańszy

    w TV sat widzę wiekszy rozrzut, ale moze źle patrzę.
    Wybrałem sobie cyfre+, pakiet kompakt za 42złw promocji 8mieś 21zł. -
    srednio liczmy 33zł na 19 miesiecy, dekoder za 1zł
    podobny pakiet na prepaid:
    http://allegro.pl/dekoder-karta-cyfra-prepaid-do-31-
    05-2011-i1348379833.html
    dekoder i karta prepaid wystarczająca na 6 miesiecy oglądania
    kosztuje 539zł

    za 539 zł ja mam opłacone 16miesiacy oglądania.

    o co tu chodzi? czegoś nie policzyłem w opcji abonametowej? W obydwu
    przypadkach muszę dokupić anttene satelitarną.

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-12-03 20:15:08
    Temat: Re: TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *ToMasz* napisał(-a):

> [...]
    >
    > o co tu chodzi? czegoś nie policzyłem w opcji abonametowej? W obydwu
    > przypadkach muszę dokupić anttene satelitarną.

    Chyba chodzi o dekoder. Samą kartę z tym samym pakietem można kupić
    poniżej 400zł, a dekoder dający możliwość odbioru cyfry już poniżej
    100zł, choć nie będzie to dobry dekoder. Generalnie prepaid w C+ jest
    drogi, ale jeśli ktoś z jakiś powodów nie chce się wiązać umową, to jest
    to dla niego jakieś wyjście.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-12-04 10:35:22
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-03 20:55, ToMasz pisze:
> [...]
    > kosztuje 539zł
    >
    > za 539 zł ja mam opłacone 16miesiacy oglądania.
    >
    > o co tu chodzi? czegoś nie policzyłem w opcji abonametowej?

    Jak domyślam się telefon przy pre-paid spadł ci z nieba ?

  • 4. Data: 2010-12-04 13:20:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

    05-2011-i1348379833.html

    > Jak domyślam się telefon przy pre-paid spadł ci z nieba ?
    nie. "wziąłem" za 1zł. takie czasy były...
    ToMasz

  • 5. Data: 2010-12-04 14:15:38
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > nie. "wziąłem" za 1zł. takie czasy były...

    Gdzie takie sprzedawali? Sam bym sobie 1 sztukę wziął. :-)

  • 6. Data: 2010-12-05 11:44:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 14:20, ToMasz pisze:

    > nie. "wziąłem" za 1zł. takie czasy były...

    w pre-paidzie bez zobowiązań ? czemu tylko jeden brałeś, gdyby gdzieś
    dawali telefon za 1 zł bez żadnych zobowiazań brałbym wsyzstkie, po 20
    zeta na allegro w jeden dzień by poszły

  • 7. Data: 2010-12-05 15:26:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    boxfish pisze:

    > w pre-paidzie bez zobowiązań ? czemu tylko jeden brałeś, gdyby gdzieś
    > dawali telefon za 1 zł bez żadnych zobowiazań brałbym wsyzstkie, po 20
    > zeta na allegro w jeden dzień by poszły
    czepiacie sie szczegółów. Wtedy minuta rozmowy kosztowała w prepaidzie i
    abonamencie 1.7zł. abonament minimalny z telefonem wynosił ok 25zł. w
    prepaidzie to samo kosztowało ok 17zł(50 na 3mieś). Mogłem zmieniać
    taryfy jak chciałem, korzystałem z nowo wchodzących promocji, bonusów za
    regularne doładowania( do 30%) pakietów internetowych, obniżeń kosztów
    połączeń wewnątrz sieci. kończąc umowę płaciłem za rozmowy w sieci 10gr,
    ci z abonamentem 1.7zł.
    JA akurat sprzedałem ten telefon za 1zł chyba za 300zł - bo był modny, a
    kupiłem za 100zł niemodny, zato wszystkoodporny. Za zarobione pieniądze
    pokryłem chyba 50% czasu cyrografu...
    ToMasz

  • 8. Data: 2010-12-06 08:43:08
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-05 16:26, ToMasz pisze:

> [...]
    > JA akurat sprzedałem ten telefon za 1zł chyba za 300zł - bo był modny, a
    > kupiłem za 100zł niemodny, zato wszystkoodporny. Za zarobione pieniądze

    jakiego cyrografu ? pre-paid z cyrografem ?

  • 9. Data: 2010-12-07 20:13:39
    Temat: Odp: TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie takie sprzedawali? Sam bym sobie 1 sztukę wziął. :-)

    Rechoczesz, a nie znasz oferty Era taktakfon

  • 10. Data: 2010-12-11 21:55:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rechoczesz, a nie znasz oferty Era taktakfon

    Taryfa:
    Tak Tak Fon 36
    Bez miesięcznych rachunków, bez abonamentu - wystarczy utrzymanie ważności
    konta (ważnej karty SIM) przez okres 36 miesięcy.
    Doładowanie konta kwotą 50 zł przedłuża jego ważność aż o 3 miesiące.
    Czyli trzeba wydać 600zł przez 3 lata, nawet jakbym nic nie rozmawiał. :-)