  • 1. Data: 2011-01-05 20:51:44
    Temat: TVN i pasy góra dół
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Mam problem.
    TV LG 37LD465 podlaczony do dekodera TNK.
    Na kanale TVN są widoczne pasy czarne na dole i gorze ekranu.
    Identyczny dekoder TNK podlaczony do TV Samsung LE40C650 - pasów brak.
    Co zrobić by siępasów pozbyć. W obu tv juz poprzegladalem ustawienia
    obrazu i obydwa sa ustawione na 16:9.
    Pomysły mi sie skonczyły.

  • 2. Data: 2011-01-05 20:59:58
    Temat: Odp: TVN i pasy góra dół
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Identyczny dekoder TNK podlaczony do TV Samsung LE40C650 - pasów brak.
    > Co zrobić by siępasów pozbyć. W obu tv juz poprzegladalem ustawienia

    W TV także wybiera sie sposób dopasowania obrazu
    Zwykle są 3 tryby róznie sie nazywające, np smart, wide, zoom. Popróbuj.
    Pasy na obrazie 4:3 (TVN często taki puszcza) są dobre -tak ma być, jak
    obraz ma zachować proporcje.
    Pionowe pasy na TVN maja być zawsze. Poziomych czasami nie ma - zalezy od
    treści obrazu

  • 3. Data: 2011-01-05 21:02:45
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    > Identyczny dekoder TNK podlaczony do TV Samsung LE40C650 - pasów brak.

    A gęby są skancerowane-obcięte i grube. Wybrano tryb "dopasowany ekran". Jak
    ktoś lubi takie coś ogladac jego wybór.

  • 4. Data: 2011-01-05 21:24:51
    Temat: Re: TVN i pasy góra dół
    Od: Norbert <n...@M...com>

    f napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > A gęby są skancerowane-obcięte i grube. Wybrano tryb "dopasowany ekran".
    > Jak ktoś lubi takie coś ogladac jego wybór.

    Nie. Ustawine jest wszystko ok. zadnego trybu dopasowanego. 16:9 i juz
    wszyskie tryby przelecialem.
    I geby nie sa zdeformowane. Po prostu sa pasy gora dol.

  • 5. Data: 2011-01-05 21:26:27
    Od: Norbert <n...@M...com>

    f napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > W TV także wybiera sie sposób dopasowania obrazu
    No to wybralem i na wszystkich jest kiszka. TV jest 16:9 wiec nie bede
    ustawial przeciez 4:3
    > Zwykle są 3 tryby róznie sie nazywające, np smart, wide, zoom. Popróbuj.
    Pisalem ze wszystko sprawdzone
    > Pasy na obrazie 4:3 (TVN często taki puszcza) są dobre -tak ma być, jak
    > obraz ma zachować proporcje.
    ????????????
    > Pionowe pasy na TVN maja być zawsze. Poziomych czasami nie ma - zalezy
    > od treści obrazu
    ?????????????? Jakie pionowe... pionowych nie mam wcale ...

  • 6. Data: 2011-01-05 21:38:17
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > I geby nie sa zdeformowane. Po prostu sa pasy gora dol.

    A na innych kanałach jak to wygląda, np TVN24 ?

  • 7. Data: 2011-01-05 21:49:01
    Od: Norbert <n...@M...com>

    f napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > A na innych kanałach jak to wygląda, np TVN24 ?

    24 nie mam. TVP1, 2, TVN7 i inne są ok.

  • 8. Data: 2011-01-05 22:11:59
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > 24 nie mam. TVP1, 2, TVN7 i inne są ok.

    Poobserwuj dłuszy czas TVN. Zwróc uwagę na treść (reklamy, filmy, studyjne
    wiadomosci)
    Jak nie masz pionowych pasów (po bokach) dla zwykłego TVN, TVP to jestem
    zaskoczony.
    U mnie (nie mam TNK) górny i dolny pojawia się i znika, zaleznie od programu

  • 9. Data: 2011-01-05 22:25:28
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Norbert <n...@M...com> napisał(a):

    > Identyczny dekoder TNK podlaczony do TV Samsung LE40C650 - pasów brak.

    Identyczny ale czy identycznie ustawiony?
    W ustawieniach dekodera jest wybór formatu telewizora.

  • 10. Data: 2011-01-05 22:29:14
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-05 21:59, f pisze:

    > Pionowe pasy na TVN maja być zawsze.