  • 31. Data: 2009-03-20 09:55:02
    Temat: Re: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Od: SW3 <s...@p...spamerzy-won.fm>

    Dnia 19-03-2009 o 18:44:03 zch2872 <z...@g...pl> napisał(a):

    > 3 lata temu za crt 21" - 500-600 zł przy pensji 1100 zł

    Tylko, że wtedy już były LCD więc CRT jako przestarzałe mocno spadły.
    Wcześniej 21'' CRT też kosztowały powyżej 1000PLN

    --
    SW3
    ----

  • 32. Data: 2009-03-20 10:12:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > W tesco samsung 32' jest teraz. Widzialem gazetke. Cena chyba 1149 zl

    Drogo.
    Ja widziałem niewiele przekraczające 1000 zł.
    Też jakieś LG czy Szajsungi rzecz jasna.

  • 33. Data: 2009-03-20 10:18:20
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Jingiel pisze:

    > W tesco samsung 32' jest teraz. Widzialem gazetke. Cena chyba 1149 zl

    Ciekawe ile sztuk było. Nie mam już nerwów żeby gazetki studiować i
    ganiać za promocją. Podsumowując czas itd. wyjdzie jak zwykle tyle samo
    co w sklepie za rogiem.
    W Realu np. LG lub Panosonic 1200 z hakiem.

    zch

  • 34. Data: 2009-03-20 10:26:20
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...spamerzy-won.fm> napisał w wiadomości
    > Wcześniej 21'' CRT też kosztowały powyżej 1000PLN

    Chyba 10 lat temu (albo i dawniej)

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy