  • 1. Data: 2010-06-08 08:38:43
    Temat: TVN7 a a'la AZART
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    programy TVN/TVN 7 sa dostepne w TNK po zakupie karty TNK (i ew. jej
    nieoplaceniu dalej - z uwaga 01.04.2010). TVN od TVN7 rozni sie tym,
    ze TVN jest dostepny naziemnie -analogowo lub cyfrowo (a'la FTA),
    natomiast TVN 7 nie. Czy program TVN7 dokladajac do minikablowki(ala
    AZART) jestesmy legalni ?

    Kiedys TVN "rozdawal" karty do odbioru TVN i TVN7 wlasnie takim
    instalacjom. Czy to nadal robi czy juz zszedl z tematu na poczet ONLY
    TNK ???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-08 09:00:22
    Temat: Re: TVN7 a a'la AZART
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > ze TVN jest dostepny naziemnie -analogowo lub cyfrowo
    > (a'la FTA),
    > natomiast TVN 7 nie. Czy program TVN7 dokladajac do

    Alez Ty sie przejmujesz ;-). Chcesz zbudowac siateczke na 20
    mieszkan w jednym budynku i masz takie problemy? Pewnie
    teoretycznie nie bedziesz do konca legalny, ale biorac pod
    uwage niekomercyjny sposób uzywania tej instalacji nie
    musisz sie niczego obawiac. Ale nie radze Ci brnac dalej i
    puszczac w ten sposób kanalów platnych (choc technicznie
    niczym sie to nie rózni) ;-)))

    > Kiedys TVN "rozdawal" karty do odbioru TVN i TVN7 wlasnie
    > takim
    > instalacjom.

    Owszem, rozdawal, ale chyba tylko zarejestrowanym operatorom
    :-). Choc moze bywaly wyjatki i jak ktos zglosil posiadanie
    takiej budynkowej instalacji to dawali... Tylko pytanie po
    co Ci te karty, skoro masz to samo w TnK?

  • 3. Data: 2010-06-08 12:01:35
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 8 Jun 2010 11:00:22 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >musisz sie niczego obawiac. Ale nie radze Ci brnac dalej i
    >puszczac w ten sposób kanalów platnych (choc technicznie

    raz piszesz, abym sie nie przejmowal a innym razem .."nie radze ci
    brnac....". Generalnie rzecz ujmujac, to TVN7 jest kanalem kodowanym i
    platnym, ale to podobnie jak w Pustyni i w puszczy: Jak Kali ukrasc
    krowe to dobrze, ale jak Kalemu ukrasc krowe to zle. Czyli zalezy od
    podejscia i punktu siedzenia. TVN7 nie jest FTA, wiec jest kanalem
    platnym (ale kupujac karte TNK niby jestesmy ok, ale to ok to moze
    jakby sie bylo konsumentem-do prywatnego samodzielnego uzytku, ale jak
    wspolnota, bo to nie jest juz samodzielny uzytek!!!.

> [...]
    >takiej budynkowej instalacji to dawali... Tylko pytanie po
    >co Ci te karty, skoro masz to samo w TnK?

    a moze regulamin uslugi odnosi sie do samodzielnego uzytku a nie
    zbiorowego (wlaczajac w to np. spliter aby odebrac TVN i TVN7 z jednej
    karty a nie z dwoch - wiem taniej kupic 2 karty niz spliter).

    Kiedy (ja Wspolnota) musze podpisac umowe z nadawca (lub kims, kto go
    reprezentuje) a kiedy nie musze?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-06-08 12:57:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > raz piszesz, abym sie nie przejmowal a innym razem .."nie
    > radze ci
    > brnac....".

    Przeczytaj dobrze co napisałem :-). Napisałem że z TVN7 taki
    numer możesz raczej bezkarnie zrobić, z płatnym programem
    jest inaczej, ponieważ to jest już kradzież.

    > Generalnie rzecz ujmujac, to TVN7 jest kanalem kodowanym i
    > platnym,

    Nie, nie jest programem płatnym :-). Kodowanym owszem...

    > TVN7 nie jest FTA, wiec jest kanalem
    > platnym

    To że jest kodowany nie znaczy, że płatny :-). Skoro
    twierdzisz że jest płatny to ile kosztuje? Wyprzedzając
    Twoje pytania powiem, że na TVN7 musisz mieć po prostu zgodę
    nadawcy, jeśli Ci takowej udzieli i da kartę dekodującą.
    Opłata nie jest pobierana...

    > a moze regulamin uslugi odnosi sie do samodzielnego uzytku
    > a nie
    > zbiorowego

    W ogóle regulamin odnosi się do prywatnego użytku. Inny już
    wymaga Umowy z nadawcą :-).

    > Kiedy (ja Wspolnota) musze podpisac umowe z nadawca (lub
    > kims, kto go
    > reprezentuje) a kiedy nie musze?

    Sądzę że zawsze, ponieważ wspólnota mieszkaniowa nie jest
    osobą fizyczną :-).