  • 1. Data: 2009-11-13 19:39:25
    Temat: TVP jednak z własnym multipleksem cyfrowym (MUX3)
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Jak podają różne fora i portale, na stronie TVP ukazało się ogłoszenie o
    przetargu na własny MUX3:

    http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/auction_previ
    ew.php?id=492

    Oznacza to, że najprawdopodobniej nie będzie programów TVP w MUX1.
    Za to będa mieli własny, z większą ilością programów.

    Ciekawe jest, że zgodnie z zamieszczonymi dokumentami SIWZ, uruchamianie
    MUX3 miałoby się
    odbyć w innych terminach i innych województwach, niż MUX1.

    Tutaj jest np. obszerna informacja o planowanych częstotliwościach i
    zasięgach MUX3:
    http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/files/auction
    s/f35de268adf4899483777570de735462.pdf

    -
    1. Harmonogram uruchamiania usługi nadawczej w standardzie DVB-T i
    komplementarnej usługi
    sieciowej dotyczącej tych samych obszarów:
    1.1 Etap I - Wykonawca uruchomi sieć DVB-T/MUX3 w terminie od dnia 1
    sierpnia 2010 r.
    od godziny 0:00 umoSliwiając odbiór stacjonarny przy uSyciu anten
    zewnętrznych tzn.
    osiągając poziom sygnału uSytecznego na poziomie nie niSszym niS 57 dB?V/m,
    dla co
    najmniej 80% populacji następujących województw: mazowieckie, pomorskie,
    wielkopolskie, zachodniopomorskie.
    1.2 Etap II - Wykonawca uruchomi sieć DVB-T/MUX3 w terminie dnia 1 lutego
    2011 r. od
[...]
    najmniej 80% populacji następujących województw: lubelskie, lubuskie,
    łódzkie,
    podkarpackie, podlaskie.
    1.3 Etap III - Wykonawca uruchomi sieć DVB-T/MUX3 w terminie od dnia 1
    sierpnia 2011
    r. od godziny 0:00 umoSliwiając odbiór stacjonarny przy uSyciu anten
    zewnętrznych tzn.
    osiągając poziom sygnału uSytecznego na poziomie nie niSszym niS 57 dB?V/m,
    dla co
    najmniej 80% populacji następujących województw: dolnośląskie,
    kujawsko-pomorskie,
    małopolskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie.
    1.4 Etap IV - Wykonawca uruchomi sieć DVB-T/MUX3 w terminie od dnia 1 lutego
    2014 r.
    od godziny 0:00 umoSliwiając odbiór stacjonarny przy uSyciu anten
    zewnętrznych tzn.
    osiągając poziom sygnału uSytecznego na poziomie nie niSszym niS 57 dB?V/m,
    dla co
    najmniej 98% populacji Polski oraz odbiór przenośny wewnątrz budynków w
    granicach
    administracyjnych miast powySej 100 tyś. mieszkańców tzn. osiągając poziom
    sygnału
    uSytecznego na poziomie nie niSszym niS 78 dB?V/m dla co najmniej 90%
    populacji
    zamieszkałej w danym mieście.
    -------------
    Hmmm,robi się ciekawie...

  • 2. Data: 2009-11-14 07:09:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości news:

    >Oznacza to, że najprawdopodobniej nie będzie programów TVP w MUX1.

    I bardzo dobrze, po co zaśmiecać eter nadmiarem badziewnych kanałów TVP.

    > Ciekawe jest, że zgodnie z zamieszczonymi dokumentami SIWZ, uruchamianie
    > MUX3 miałoby się
    > odbyć w innych terminach i innych województwach, niż MUX1.

    To chyba jasne, terminarz dotychczasowy dotyczył wyłącznie MUX1.

  • 3. Data: 2009-11-14 09:43:08
    Od: Andrzej H <h...@g...com>

    Ale emitel będzie miał zapierdziel. By uruchamiać dwa MUXy na raz ;p
    Jeszcze do tego TVP chce w wielu miejscach na początku nadawać w pol.
    V.
    Które systemy antenowe TV UHF są do tego przystosowane jestem
    ciekaw :)

  • 4. Data: 2009-11-14 16:54:12
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej H" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    znasz wyniki przetargu? a moze nie bedzie to Emitel ?

  • 5. Data: 2009-11-14 18:47:58
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciekaw :)
    >
    > znasz wyniki przetargu? a moze nie bedzie to Emitel ?

    Emitel co by nie gadać nie ma konkurencji, nie sądzę aby ktoś
    chciał ryzykować np. ciągnięcie światlowodu na Snieżne Kotły.
    To jakieś 10 km w subalpejskim klimacie gdzie śniegu nie ma najwyżej
    2 miesiące.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com