  • 21. Data: 2010-04-22 22:13:05
    Temat: Re: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mam "przyjemność" mieszkać na pograniczu województw S i K. Kiedyś była tu
    granica zaborów a teraz jest tylko granica Gorole/Hanysy. Zdecydowanie w S
    wrogiem są K i na odwrót.
    Jacek

  • 22. Data: 2010-04-22 22:35:37
    Od: "szybkobiegajace trampki" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > zachodniopomorskim ?

    mi najbardziej na nerwy działają HP

  • 23. Data: 2010-04-23 00:36:27
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Adam Szewczak wrote:

    > Stereotypy.
    >
    > Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
    >
    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    Ja nie lubie Rxx. Na drodze ufam im jeszcze mniej niz reszcie
    uzytkownikow.

    Ciagle mam wrazenie, ze taki wytnie jakis dziwny numer w gestym ruchu w
    DC. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 24. Data: 2010-04-23 02:26:31
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 22.04.2010 18:01, Adam Szewczak pisze:
    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    To ja chyba jestem ponad podziałami. ;) Dwóch pierwszych nie kojarzę, a
    to trzecie to Łódź-co? Sieradz?

    S.

  • 25. Data: 2010-04-23 08:20:01
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:hqqpfn$3bp$1@news.onet.pl...

    > To ja chyba jestem ponad podziałami. ;) Dwóch pierwszych nie kojarzę, a to
    > trzecie to Łódź-co? Sieradz?

    TK- Kielce, TKN - Końskie, ES - Skierniewice
    Jakoś za dużo to w stolicy sie ich nie widuje.
    Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym
    podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

  • 26. Data: 2010-04-23 08:44:05
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Michał Gut pisze:

    > no patrz a ja z mazowieckiego jestem i do tk i tkn nic nie mam, do es
    > tym bardziej bo nie widuje w wwie.

    To może lepiej się przyjrzyj, ponieważ wszystkie powyższe (jak i setki
    innych) są widywane dość często.

    > co to za durne uprzedzenia.

    Ano durne.

  • 27. Data: 2010-04-23 10:55:45
    Od: "Przemeq" <p...@o...eu>

    Najlepsi to są kierowcy z literą S SK, SJZ, SH jak przyjedzi z literą T TK
    i inne to sie gupi bo zobaczy na średnicówce 3 pasy i nie wie jak jechac jak
    przyjedzie z W to znowu jak mysz do sera ile fabryka dała.

    Przemeq

  • 28. Data: 2010-04-23 11:01:40
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Adam Szewczak pisze:

    [cut]

    W Gdansku (GB) nie bardzo lubi sie tych z obrzezy bliskich i dalekich
    (GKA, GDA, GWE, GKS), bo jezdza jak lamagi, no i chyba "na podlozu
    pilkarskim" nie lubi sie GA. Natomiast w Elblagu (NE) jest podobnie jak
    wyzej, nie lubi sie "wsiowych" co potrafia tylko jezdzic po prostej
    drodze, swiatel nie maja i zmulaja okrutnie w najwiekszy ruch (NEB, NBR,
    NBA).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 29. Data: 2010-04-23 11:20:41
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 08:20, "Vlad The Ripper" <os^
    $_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:

    > Ja tam obawiam się najbardziej lizingowozów KR, PO czy WE, a poza tym
    > podmiejskich cwaniaczków WPR i WPI :D

    Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Najgorzej jest z
    przedstawicielami handlowymi - właśnie w autach leasingowych.
    Co d wawy to byłem tak pięć razy - jak dla mnie dżungla.

  • 30. Data: 2010-04-23 12:52:45
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 22 Kwi, 18:51, marjan <k...@g...com> wrote:
    > RP nie lubi RZ ;>

    Musi RP drażnić jak RZ migają te pomarańczowe lampki na chwile przed
    skrętem?

    Czy może to, że RZ nie potrafi jeździć z tą śmieszną linią przerywaną
    między kołami?

    A może RP nie rozumieją jak mając jezdnie całą dla siebie RZ jeździ
    przy prawej krawędzi?

    Albo to że RZ nie potrafi zmienić nagle pasa i zahamować na środku
    pustej drogi?

    Itp, itd ;-)

    Jasne, że to już nie zależy od rejestracji a od umiejętności
    poszczególnych kierowników. Ale prawie zawsze widząc kierowcę z
    Przemyśla zbliżającego się do nieco bardziej skomplikowanego
    skrzyżowania wiem że się będzie działo ;-)

    Onufry Zagloba