  • 1. Data: 2014-07-27 01:34:56
    Temat: Tak może wyprowadzić GPS
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    O skuterzyście Straż Graniczną poinformował szyper łodzi rybackiej.
    Powiedział, że podpłynął do niego obcokrajowiec i spytał, na jakich
    wodach się znajduje, gdyż jego urządzenie GPS uległo awarii. Gdy szyper
    odpowiedział, że jest na polskich wodach terytorialnych, mężczyzna
    odpłynął. W skuterze skończyło się jednak paliwo i 34-latek zaczął
    dryfować ok. pół kilometra od brzegu Krynicy Morskiej.

    Do zdarzenia doszło we wtorek. Fin płynął z Helsinek do Maroka w celu
    charytatywnym - miał pomóc szpitalowi dziecięcemu w Helsinkach.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Straz-Granicz
    na-z-Krynicy-Morskiej-uratowala-Fina-dryfujacego-na-
    Baltyku,wid,16775280,wiadomosc.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-07-27 08:07:43
    Temat: Re: Tak może wyprowadzić GPS
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-27 01:34, animka pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Straz-Granicz
    na-z-Krynicy-Morskiej-uratowala-Fina-dryfujacego-na-

    Raczej do Maroka nigdy nie dotrze skoro pogubił się już na Bałtyku;-) .
    I pomyśleć że jego przodkowie potrafili jak nikt poruszać się po morzach
    i oceanach bez GPSu i paliwa.

  • 3. Data: 2014-07-27 13:25:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomyśleć że jego przodkowie potrafili jak nikt poruszać się po morzach i

    Do Maroka na skuterze wodnym?

  • 4. Data: 2014-07-27 16:29:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *animka* napisał(-a):

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Straz-Granicz
    na-z-Krynicy-Morskiej-uratowala-Fina-dryfujacego-na-
    Baltyku,wid,16775280,wiadomosc.html

    To nie GPS tak wyprowadził tylko jego brak (awaria)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2014-07-27 19:11:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53d49722$0$2237$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej do Maroka nigdy nie dotrze skoro pogubił się już na Bałtyku;-) . I pomyśleć
    że jego przodkowie potrafili jak nikt poruszać
    > się po morzach i oceanach bez GPSu i paliwa.

    No właśnie -- ani paliwa nie znali, ani GPS, więc i on nie miał o tym pojęcia.

    Co zaś do podróży z F. do M. -- po prostu jeszcze
    daleka droga i na skuterze raczej trudno ją przebyć. ;)

    Ale skoro tak daleko ;) zapłynął, mógł wskoczyć do
    Augustowa, gdzie jest pływanie na czymkolwiek. ;)
    (także na skuterach wodnych)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kana%C5%82_Augustowski

    Fin mógł tę podróż przebyć w tym czasie samolotem, ale
    i wówczas musiał chyba lecieć nieco mocniej na zachód,
    skoro wylądował w Krynicy Morskiej startując z Helsinek.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-07-28 01:25:08
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-27 08:07, Trybun pisze:

    > Raczej do Maroka nigdy nie dotrze skoro pogubił się już na Bałtyku;-) .
    > I pomyśleć że jego przodkowie potrafili jak nikt poruszać się po morzach
    > i oceanach bez GPSu i paliwa.

    Finowie? Przeciez oni zasiedlili swoje tereny bo sie zgubili w drodze na
    południe.

    --
    @foe_pl

  • 7. Data: 2014-07-28 22:04:13
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 01:34:56 +0200, animka napisał(a):

    > Fin płynął z Helsinek do Maroka w celu
    > charytatywnym - miał pomóc szpitalowi dziecięcemu w Helsinkach.

    W celu charytatywnym chętnie odwiedziłbym Hawaje, lub wyspy Morza
    Karaibskiego. W ostateczności może być Chorwacja.
    Jest ktoś chętny zasponsorować?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2014-07-29 09:52:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-27 13:25, Robert Tomasik pisze:

    > Do Maroka na skuterze wodnym?

    Czemu nie, byleby sie trzymać blisko brzegów to i paliwa nie braknie, a
    na pokonanie cieśniny Gibraltarskiej może zabrać ze sobą mały kanisterek
    paliwa na zapas.

  • 9. Data: 2014-07-29 09:53:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > i wówczas musiał chyba lecieć nieco mocniej na zachód,
    > skoro wylądował w Krynicy Morskiej startując z Helsinek.

    Myślisz o że lepiej by wybrał płynąc na przełaj, przez Europę wodami
    śródlądowymi?

  • 10. Data: 2014-07-29 09:53:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-28 01:25, the_foe pisze:

    > Finowie? Przeciez oni zasiedlili swoje tereny bo sie zgubili w drodze
    > na południe.

    Istotnie, w pierwszej chwili pomyliłem ich z Wikingami.