  • 1. Data: 2015-09-07 12:17:21
    Temat: Taka ciekawostka dla kupujacych chinczyki
    Od: atm <...@v...pl>

    http://softonet.pl/publikacje/aktualnosci/Conajmniej
    .24.modele.chinskich.smartfonow.sprzedawane.sa.z.zai
    nstalowanym.zlosliwym.oprogramowaniem,1255

  • 2. Data: 2015-09-07 12:30:00
    Temat: Re: Taka ciekawostka dla kupujacych chinczyki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-07 o 12:17, atm pisze:
    > http://softonet.pl/publikacje/aktualnosci/Conajmniej
    .24.modele.chinskich.smartfonow.sprzedawane.sa.z.zai
    nstalowanym.zlosliwym.oprogramowaniem,1255

    A złośliwość tzw naszych, czyli polskich smartfonów typu Myphone,
    Goclever itd. to polega tylko na tym że jako jedyne na rynku są z
    niecałkowicie spolszczonym interfejsem?

  • 3. Data: 2015-09-07 12:55:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-07 12:30, Trybun wrote:
> [...]
    >>

    > A złośliwość tzw naszych, czyli polskich smartfonów typu Myphone,
    > Goclever itd. to polega tylko na tym że jako jedyne na rynku są z

    Poki co nie kupuje zadnych z nich:
    -chinczyki swietnie sie rozwijaja i niebawem beda realna alternatywna
    dla "jedynych slusznych" flagowcow (byc moze juz nawet teraz sa, chyba
    jednak wciaz nie znajduja sie w oficjalnej dystrybucji na poziomie
    uznanych od lat marek)
    -a polskie.... jesli nawet od strony sprzetowej sa ok na swoim poziomie,
    to wole jednak sprzet o zasiegu globalnym wraz z nieoficjalnymi
    rozwiazaniami, globalnym wsparciem na forach i stronach www, dobrym
    spolszczeniem systemu itp.

  • 4. Data: 2015-09-07 23:15:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-07 12:30, Trybun wrote:
    > A złośliwość tzw naszych, czyli polskich smartfonów typu Myphone,
    > Goclever itd. to polega tylko na tym że jako jedyne na rynku są z
    > niecałkowicie spolszczonym interfejsem?

    Młodzież gada po angielsku, przynajmniej na poziomie hiphopowych debili.
    Dla nich nie ma różnicy w jakim języku jest UI byle by działał fejs.
    Przeciętny 60 latek i tak nie rozumie co to smartfon i pewno nawet nie
    da rady ich znaleźć. Ci po środku się łatwo dostosują lub nie zauważą.
    Problem solved.

    PS. Z chęcią używał bym systemu na różnych urządzeniach w pelni po
    angielsku (głównie z powodu głupoty przeciętnego tłumacza). Niestety
    polonistyczni naziści powodują że coraz trudniej o taki. I dlatego
    kolega ma lodówkę "nie zamrazającą" o czym dumnie informuje na jakiejś
    durnej apliakcji smartfonowej dołaczonej do niej. Znaczy się no frost.
    No i zimno (cool).

  • 5. Data: 2015-09-08 02:33:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ma lodówkę "nie zamrazającą" o czym dumnie informuje na jakiejś durnej
    > apliakcji smartfonowej dołaczonej do niej. Znaczy się no frost. No i zimno

    Zamiast przeklinać ciemności powinieneś zapalić świeczkę:
    napisz do producenta list w którym poinformujesz go
    o tym błędzie w tłumaczeniu i zaproponuj swoje usługi
    korektora wersji językowej dla Polski - moze jakiś grosz skapnie!

  • 6. Data: 2015-09-08 13:56:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Sep 2015 12:30:00 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:
    > A złośliwość tzw naszych, czyli polskich smartfonów typu Myphone,
    > Goclever itd. to polega tylko na tym że jako jedyne na rynku są z
    > niecałkowicie spolszczonym interfejsem?

    Skoro one takie polskie, czemu się nie nazywają np. Antek albo
    Kajtek?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-09-08 15:03:06
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-07 o 12:55, atm pisze:
> [...]
    > poziomie, to wole jednak sprzet o zasiegu globalnym wraz z
    > nieoficjalnymi rozwiazaniami, globalnym wsparciem na forach i stronach

    I zdaje się dobrą politykę prowadzisz nie kupując tego chińskiego
    badziewia od polskich handlarzy. Natomiast chińskie (firmowe) telefony
    to już dość dawno dorównały jakością światowym potentatom w tej branży.

  • 8. Data: 2015-09-08 15:03:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > kolega ma lodówkę "nie zamrazającą" o czym dumnie informuje na jakiejś
    > durnej apliakcji smartfonowej dołaczonej do niej. Znaczy się no frost.

    Czyli to ma być usprawiedliwienie wobec tych wybrakowanych partaczy
    którym szkoda parę groszy na porządne spolszczenie sprzętu który firmują
    swoim logo. Akcentując jeszcze to że są polska firmą?

    A ja odwrotnie, od sprzętu kupowanego w polskich sklepach, dodatkowo na
    terenie RP wymagam całkowicie i poprawnie spolszczonych instrukcji obsługi.

  • 9. Data: 2015-09-08 15:04:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-08 o 13:56, Marek pisze:

    > Skoro one takie polskie, czemu się nie nazywają np. Antek albo Kajtek?

    No właśnie, zdaje się że dla niektórych polaków używanie polskiego
    języka to powód do wstydu.

  • 10. Data: 2015-09-08 15:06:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > terenie RP wymagam całkowicie i poprawnie spolszczonych instrukcji obsługi.

    to Ty czytasz instrukcje obsługi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?