  • 1. Data: 2011-11-25 12:56:47
    Temat: Tania, ekonomiczna, używana cz/b drukarka laserowa z allegro - co wybrać
    Od: "Grzegorz B." <n...@n...pl>

    Witam.

    Chcę kupić drukarkę laserową do biura, do obsługi jednego stanowiska. Ma
    zastąpić LaseJet 4l, która służyła niezawodnie przez wiele lat.
    Priorytetem jest niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Może być na
    LPT lub ze złączem sieciowym. Wolę uniknąć USB ze względu na to, ze
    drukarka może mieć za zadanie drukowanie ze starusieńkich programów
    DOS'owych i nie chcę ewentualny problemów.
    Co wybrać?
    Zastanawiam się nad LaserJet 2100. Chociaż ta seria też ma już swoje
    lata, więc może coś nowszego?

    Chciałbym kupić sprzęt w cenie 200 - 300 zł.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-11-25 19:27:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc może coś nowszego?
    >
    > Chciałbym kupić sprzęt w cenie 200 - 300 zł.

    hp4000, 4050, 4100
    jest na lpt, moze miec sieciowy interfejs

    w sumie mam taka na zbyciu 4050n
    z pol roku temu napelnialem tonerem, drukuję ok. 50 kartek na mc
    aktualnie mam nóweczkę hp1536dnf mfp

    erator/

  • 3. Data: 2011-11-26 08:43:37
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    ja wymieniłem 4050 (uzywaną kupiłem, wydrukowałem 150k stron - działała
    nadal)
    na 4100 z duplexem i siecią of corz

    od razu wymieniłem folię fusera
    i drukuje :)

    4050 to 18 stron na minute
    4100 to 25 stron na minutę + szybszy duplex

    --
    pozdros
    icek